אחרי הסערה גיא איתן מבהיר: "לא התכוונתי לערביי ישראל"

אחרי שעורר סערה כפולה עם השלט שהעלה באיילון כנגד גדעון לוי וחטף תגובות קשות מערביי ישראל, יוצא "האח הגדול" גיא איתן מבקש להבהיר את הדברים ומגיב לראשונה לואלרי חמתי וקאזם חלילה: "פחות נפגעו ויותר רצו לייצר כותרת". צפו

זמן צפייה: 02:26

את השבוע פתחנו עם הסערה החדשה, כשיוצא "האח הגדול" גיא איתן החליט לעשות מעשה והרים מכספו האישי שלט חוצות בנתיבי איילון הפונה לעיתונאי גדעון לוי כנקמה על דבריו שאמר לאחר הריאיון של רוג'ר ווטרס. בעוד שלוי הכריז "אתה יודע שנהרגו 17 אלף תינוקות וילדים, אתה רוצה שהוא ידבר על התינוק היחידי שנחטף?", איתן כתב בשלט: "כן תינוק יהודי שווה הרבה יותר", ומאז, הרשת הספיקה לגעוש עם התבטאויות כועסות, בין היתר של ואלרי חמתי וקאזם חלילה שזעמו על הזלזול בערך חייו של תינוק ערבי.

השלט שהעלה גיא איתן
השלט שהעלה גיא איתן | צילום: יח"צ

הבוקר, התייצב איתן על סט הצילומים למותג "מיינסטרים" להם נבחר לשמש פרזנטור והגיב לראשונה לתגובות שלהם. "תינוק יהודי שווה הרבה יותר מ-17 אלף תינוקות עזתים" אמר שוב ולא זז מעמדתו ואמר על חמאתי וקאזם "כבודם במקומם מונח מותר להם להביע איזה דעה שהם רוצים, אני חושב שהם פחות נפגעו מאשר רצו לייצר איזשהי כותרת מסויימת". לסיום הסאגה, ביקש להבהיר את עמדתו והכריז "אבל התכוונתי לתינוק יהודי מול תינוק עזתי לא התכוונתי לערביי ישראל". הראיון המלא בראש הכתבה.

גיא איתן
גיא איתן | צילום: אור גפן
גיא איתן
גיא איתן | צילום: אור גפן