לין הייתה בזוגיות לפני הכניסה ל"אח הגדול"? הגבר המדובר בתגובה ראשונה

לין אלפי אמנם ניהלה רומן קצרצר עם רוי רייניש בבית "האח הגדול" אך לאחר שהבינה שהיחסים הסתיימו חשפה כי "יש מישהו שמחכה לה בחוץ". כעת הבחור שנטען כגבר המדובר מגיב לראשונה

לין אלפי
לין אלפי | צילום: אינסטגרם

לין אלפי עוררה עניין כבר מרגע כניסתה ל"אח הגדול". לאחר שידור תעודת הזהות שלה וחשיפת סיפורה היוצא דופן כחיילת שגילתה שהיא בהיריון רק כשהגיעה לבית החולים בלידה פעילה, אלפי הפכה לאחת הדיירות היותר מדוברות של העונה. כבר ביום שאחרי הכניסה היא החלה בתחילתו של רומן עם הדייר רוי רייניש, אבל אתמול אחרי שהיחסים שלהם עלו על שרטון לאחר שגילתה שדיבר עליה מאחורי הגב היא חשפה בפני חבריה לבית כי לפני שנכנסה לבית היה גבר בחייה.  "יש דווקא מישהו, אני מתחרטת שאמרתי לו שלא אעשה כלום", אמרה, כשהתייחסה לבחור מסתורי איתו הייתה בקשר בחודש לפני שנכנסה לריאליטי.

כתבות נוספות במדור סלבס:

לין אלפי, רוי רייניש, האח הגדול עונה 5
רוי רייניש, לין אלפי

עמוד "ישראל בידור" דיווחו שעות ספורות אחרי זה כי הבחור המדובר הוא שחקן מכבי תל אביב שון עדרי והשניים היו במערכת יחסים ואף בידיהם תיעוד של התכתבויות אותם העדיפו לשמור חסויות. הבוקר, החליט עדרי שקיבל סביר להניח מבול של תגובות ופניות לשים סוף לשמועות ולהגיב לראשונה. "שמעתי וראיתי את מה שפורסם בארץ בהקשר לקשר שלי עם לין שמתמודדת עכשיו באח הגדול. מדובר במידע שהוא לא נכון! אני ולין ידידים טובים לפני התוכנית והיא בנאדם מדהים וטוב לב. אני מאחל לה בהצלחה בתוכנית", כתב אך לאחר זמן קצר החליט למחוק את הסטורי.

שון עדרי
שון עדרי | צילום: אינסטגרם
שון עדרי
שון עדרי | צילום: אינסטגרם