הסדר המגורים החדשים של רוסלנה רודינה נחשף

אחרי הפרידה המרעישה שהרעידה את הביצה, היכן כל אחד מבני הזוג עומד לגור?

זמן צפייה: 00:16

אחרי סערת הרגשות שבאה בעקבות הפרידה המרעישה של הדוגמנית רוסלנה רודינה והזמר אייל גולן מגיע השלב שבו צריכים להיות קונקרטיים. כידוע, בני זוג שנפרדו לא יכולים להישאר להתגורר יחד באותו בית מסיבות שברורות מאליהן. מה שכן, במיוחד כשיש ילד קטן בכל הסיפור, חשוב לדאוג שהתהליך יעבור כמה שיותר בקלות. אז מה הולכים להיות הסדרי המגורים החדשים של בני הזוג?

 

כפי שנאמר, על פי השניים הפרידה נעשתה ברוח טובה. מה שהולך יד ביד עם הסדר המגורים החדש. לרשת סלבס נודע, שכדי ליצור מעבר חלק ותנאים אידאליים לפרידה,  גולן שכר עבור רודינה דירה בעיר רחובות בסמוך לבית בו גרו יחד שם ימשיך להתגורר הזמר, כך ששני ההורים יוכלו להישאר קרובים לבנם יאן בן השנתיים וחצי שיוכל גם להישאר באותה המסגרת אליה הוא רגיל. נשמע כמו תכנית טובה.

 

נסיך שלי! ילד אהוב של אמא!!! היום אתה בן שנתיים לא מאמינה שעברו שנתיים מאז שילדתי אותך כאילו זה היה אתמול, אני רוצה לאחל לך את כל האושר, הבריאות, ההצלחה, היושר, אהבה, והחום שהעולם יכול להעניק לך, שתגדל ותהיה תמיד עם חיוך על השפתיים, לימדת אותי כל כך הרבה דברים , לאהוב ללא גבולות, להתרגש, לצחוק מכל שטות שאתה עושה , לימדת אותי לפחד, לימדת אותי לדאוג, והכי חשוב לימדת אותי מה זאת אהבת חינם ללא שום אינטרס, פתחת לי עולם ומלואו ועל זה אני מודה לך . אני רוצה שתגדל בריא ושלם ושתדע שיש מי שתמיד תעמוד מאחוריך לעד זאת אני! אמא שלך!!! אוהבת אותך אהבה אינסופית יום הולדת שמח ❤️❤️❤️❤️❤️??????????????? #yangolan

A post shared by Ruslana Rodina (@ruslanarodina) on

 

כזכור, אמש בבוקר (ג) לאחר הכחשות רבות מצד בני הזוג, דווח שרודינה וגולן שמו קץ לשמועות ואישרו את דבר פרידתם לאחר שמערכת היחסים בת שש השנים ביניהם עלתה על השרטון.

עוד ברשת סלבס:

אייל גולן ורוסלנה רודינה נפרדו

כוכב משמר המפרץ נכנס לכלא

פרסום ראשון: אלי פיניש ושלי לביא התארסו

 

@eyalgolan1 no filter just love ❤️

A post shared by Ruslana Rodina (@ruslanarodina) on

רוצים עוד? עקבו אחרי גיל משעלי בטוויטר