אבישג נגר עוברת למטאוורס: "הרגשתי שכל האינסטגרם נהיה קוד קופון אחד גדול"

בלוגרית האופנה ואושיית הרשת, אבישג נגר, נמצאת כבר למעלה מעשור ברשתות החברתיות. אחרי שראתה ושמעה הכל החליטה להקים קולקציה משלה, עם מותג אופנה חדשני המשלב בגדים ב-NFT המשווק ע"י דוגמנים וירטואליים. בראיון אישי היא מספרת על הדרך שעברה, אידיאל היופי והעתיד של עולם האופנה

אבישג נגר

אבישג נגר מוכרת לכולם כבלוגרית אופנה ואושיית רשת, אבל עכשיו היא מרחיבה את עצמה לעולם הטכנולוגיה. היא פרצה לתודעה של כולנו בדוקו ריאליטי "איט גירלז", אך התחילה את הקריירה שלה עוד הרבה לפני זה: "התחלתי כבלוגרית אופנה לפני כ-10 שנים. עשיתי אינסטגרם עוד לפני שהיה בכלל אינסטגרם".

כתבות נוספות בתרבות ובידור

אחרי עשור של שת"פים וקמפיינים למותגים אחרים, היא החליטה שהגיע הזמן לעשות משהו עבור עצמה. זה קרה, איך לא, בזמן הקורונה: "איפשהו בקורונה כבר הייתי בשלב שהרגשתי שאחרי עשור שאני עושה קריאייטיב לחברות, אני רוצה להביא לעולם משהו משלי. היה לי רעיון לעבוד על מותג אופנה ורציתי להביא משהו חדשה. ככה נולד ONEG".

"ONEG" הוא מותג סטריט-וור ששואף להיות בחזית של החידושים הטכנולוגיים. הקולקציה מתקיימת במימד הפיזי, וגם במימד הוירטואלי. כן, ה-NFT הגיע גם לעולם האופנה.

דוגמנית וירטואלית של ONEG
דוגמנית וירטואלית | צילום: ONEG

עומר נחמני המנכ"ל השותף של אבישג נגר מסביר: "עולם האופנה והעולם בכלל צועד לכיוון המטאוורס, ואנחנו שמנו לעצמנו מטרה להיות בין החברות שעושות את זה בצורה הכי חדשנית והכי מגניבה. למשתמש תהיה אפשרות לקנות את הבגד גם פיזית וגם וירטואלית. האווטרים לובשים את הבגדים שאנחנו עיצבנו ומדגמנים אותם".

ואכן, מי שמדגמנים את הקולקציה של ONEG הם לא דוגמנים בשר ודם, אלא דוגמנים וירטואליים, אוואטרים שחיים ומתקיימים במטאוורס. "אחרי עשור בסושיאל מדיה, לא היה אפשר שלא לשעמם אותי" מסבירה נגר. "הרגשתי בשלב כלשהו שכל האינסטגרם נהיה קוד קופון אחד גדול. אמרתי שאני חייבת להביא דוגמנים שונים".

דוגמנית וירטואלית של ONEG
דוגמנית וירטואלית | צילום: ONEG

מה עומד מאחורי העיצוב הייחודי של הדוגמנים?

"לא רציתי ללכת על האידיאל הרגיל. לא רציתי דוגמנית 1.79 או 1.80 שלובשת קפוצ'ון של הברנד שלי. יש דמויות שונות בגדלים שונים וגבהים שונים, הבאתי את כל סוגי האנשים בדוגמנים האלה. האווטארים האלה מייצגים בעיות שוליים ובעיות חברתיות בדור שלנו. למשל דמות שמייצגת חרדות חברתיות. כל דמות תביא את עצמה".

הדוגמנים והדוגמניות הוירטאוליים לא אנושיים, הם באים בצבעים שנים וסגנונות שונים, כך שכל אחד יכול לראות בהם מה שהוא רוצה. "אמרתי שאם אני רוצה להביא את הבשורה, אני לא אקח קיר גרפיטי ואצטלם עם קפוצ'ון. רציתי משהו חדשני, טכנולוגי, לא מהעולם הזה. משהו שיילך לעולמות הבאים".

אבישג נגר
אבישג נגר | צילום: גרמן לרקין

מאיפה בא השם "ONEG"?

"בסופו של דבר אנחנו לא מוכרים רק בגדים. אנחנו מוכרים חווייה. רציתי ברנד בין-לאומי עם זיקה למקום שאני נמצאת בו, וככה הגענו לשם. זה לא משנה מה הגיל שלך, מה צבע העור שלך, מה המעמד שלך בחיים או כמה אורחים באו לחתונה שלה. בסופו של דבר כולנו חווים את אותה תחושה - עונג".