בלי שילה: אמילי קופר הגיעה לחגוג לעידן גלפר - והם היו צמודים

למרות שהחליטו לסיים את הקשר הרומנטי בינהם אותו התחילו בבית "האח הגדול", אמילי קופר התייצבה ביום הולדתו של עידן גלפר והשניים אף נראו לא פעם מתבודדים ומשוחחים. מה בכל זאת קורה פה?

אמילי קופר, עידן גלפר
אמילי קופר, עידן גלפר | צילום: אור גפן

עידן גלפר, יוצא "האח הגדול" כבר הספיק להתרגל לחיים שבחוץ, אחרי שכבר לפני חודש הודח בפעם השנייה מהריאליטי. כעת, הוא מנסה להכות בברזל בעודו חם ומנצל כל הזדמנות להישאר בתודעה. שעות ספורות לאחר שהצטלם לקמפיין אופנה, אירח גלפר מסיבה לכבוד יום הולדתו ה-30. זו הייתה הזדמנות מצויינת עבור החברים מהבית הסגור, שהספיקו לשוב לחיים האמיתיים, להיפגש - וזה תמיד מעניין לראות את האינטראקציות החברתיות עכשיו.

כזכור, גלפר ניהל מערכת יחסים בתוך הבית עם אמילי קופר, אך זו הסתיימה ממש בשבוע שעבר, ימים ספורים לאחר שהיא הודחה מהריאליטי. אך למרות שהשניים סיימו את הקשר הרומנטי, וגלפר אף סיפר כי הוא "לא מתחרט על ההחלטה", היא הגיעה אמש לכבד אותו בנוכחותה. השניים נראו מאוד צמודים במהלך הערב ולקחו לעצמם לא מעט אתנחתות של השלמת פערים, הרחק מההמולה.

אמילי קופר, עידן גלפר
מצאו מקום להתבודד. אמילי קופר, עידן גלפר | צילום: אור גפן

עוד התייצבו להרים: עינב שרי, אורית ובתה לירון טנג'י, תום ברכה שהגיע צמוד במיוחד למעיין אשכנזי, חיים טויטו, צחי פלג, יהב ארהבור, דנה בן שושן, איציק עמרם, קרן אוזן, וגם בן אדם וקורלי לרוסה שנפגשנו גם הם לאחר שהחליטו לא להמשיך במערכת היחסים שהתחילו בבית. מי שלא התייצב זה שילה שלום, שפיתח קשר מעניין בתוך הבית עם אמילי.

באו להרים. אורית ולירון טנג'י עם עידן גלפר
באו להרים. אורית ולירון טנג'י עם עידן גלפר | צילום: אור גפן
יהב ארהבור
יהב ארהבור | צילום: אור גפן
תמונת מחזור חלקית. דיירי האח הגדול המודחים
תמונת מחזור חלקית. דיירי האח הגדול המודחים | צילום: אור גפן
מעיין אשכנזי, וטום ברכה
מעיין אשכנזי, וטום ברכה | צילום: אור גפן