יוצא "הישרדות" נגד סתיו קצין: "אם הייתי בבית הייתי חונק אותה עם התוספות"

בעוד סתיו קצין עוברת ימים קשים בבית "האח הגדול", יוצא הישרדות מגנה את ההתנהגות שלה וטוען כי הכל אסטרטגיה "כל מה שהיא מראה על המסך זאת מניפולציה אחת, זולה עד פתאטית"

זמן צפייה: 00:53

רבות דובר בימים האחרונים על ההתנהגות של דיירי הבית כלפי סתיו קצין. בסוף השבוע האחרון אף הוזמן שניר בורגיל לשיחת נזיפה לפני אזהרה והצופים בבית כואבים את החרם והימים הקשים שעוברת שם הדיירת. משתתף העונה האחרונה של "הישרדות" דניאל ציוני החליט לא ללכת עם הזרם ודווקא לגנות את ההתנהלות של הדיירת ובחר לפרסם בחשבון האינסטגרם שלו סרטון ולהתבטא בחריפות ואף לטעון שהכל חלק מאסטרטגייה איתה הגיעה מהבית, כדי לקבל את אהדת הקהל.

האח הגדול, סתיו קצין
סתיו קצין | צילום: האח הגדול

"אני לא משדל לאלימות, אבל אימא שלי לימדה אותי משפט: 'מה שבן אדם עושה לעצמו אלף שונאים לא יעשו לו'", אמר ציוני. "סתיו הפכה את עצמה לבלתי נסבלת בבית 'האח הגדול'. אנשים כבר לא יכולים לראות אותה, להכיל אותה, להריח אותה, לנשום אותה, קל וחומר להיות איתה באותו בית. חיימי, תאכלי את מה שבישלת". עוד הוסיף ואמר "הפכת להיות שנואה רק בגלל עצמך, ואם זה היה תלוי בי ואם הייתי נמצא בבית, מזמן הייתי חונק אותה עם תוספות הפייק שלה, אבל כפרה, יש מצב אפילו שהייתי גורם לה לפרוש".

עוד הוסיף וכתב: "כל מי שנכנס לתכנית ריאליטי אמור לקחת את היתרונות והחסרונות שבדבר. לשבת ולבכות אחרי שהיא עושה סקנדלים לא עובד עלי. סתיו הגיעה מוכנה מהבית עם דף מסרים ותדריך קפדני שהיא עברה. כל מה שהיא מראה על המסך זאת מניפולציה אחת, זולה עד פתאטית".

דניאל ציוני
דניאל ציוני | צילום: דנה לביא