"עצוב שאת מתערבת לי בפרנסה": התגובה שלא השאירה את ירדן הראל אדישה

ירדן הראל חזרה מנסיעת עבודה בחו"ל היישר לתגובה מרשעת של עוקבת שביקרה אותה על הנסיעות התכופות שלה ועל ההשפעה של זה על הילדים. המנחה לא נשארה אדישה והגיבה לה

זמן צפייה: 04:45

ירדן הראל היא מנחה עסוקה ואמא במשרה מלאה. בין צילומי "פותחים יוםי", תוכנית הטיולים "הכי בעולם" והיותה שגרירה של חברת ביטוח נסיעות לחו"ל, האמא לשניים מוצאת את עצמה לא פעם אורזת מזוודה ונוסעת לכמה ימים לטובת צילומים. הכוכבת היפה, שהתגרשה מבעלה עמרי שלום אחרי למעלה משני עשורים של זוגיות כשמאז חולקים הורות משותפת על התאומים לני וגפן, חזרה בימים האחרונים מטיול סקי אליו טסה לצרכי עבודה וכשחזרה נחשפה לתגובה מכעיסה.

כתבות נוספות:

ירדן הראל
בניסעת עבודה. ירדן הראל | צילום: אינסטגרם

לאחת התמונות שהעלתה הגיבה עוקבת את הדברים הבאים "בפעם הבאה תיקחו מישהי רווקה. עצוב שירדן עוזבת את הילדים הרבה. בסוף עוד תהיה להם חרדת נטישה בגללכם. אני בטוחה שיש הרבה בנות שיקפצו" כתבה, כשהראל החליטה להגיב ואף העלתה את זה כפוסט וכתבה: "יותר עצוב שאת מתערבת בפרנסה שלי ובמודל שחשוב לי להעביר לילדיי שאפשר להגשים חלומות ושאיפות גם כשאת אמא" אמרה והוסיפה "הילדים שלי מאושרים ומוקפים באהבה ממני ומכל המשפחה אז הסירי דאגה מליבך".

הראל, זכתה לעשרות תגובות מפרגנות, בינהן מחברותיה לביצה, נשים עסוקות ועובדות ובדיוק כמוה - גם אמהות המצליחות לשלב גידול ילדים ופיתוח קריירה וגם מבעלה לשעבר. "יש אמת אחת והיא ידועה לשנינו. את האמא הכי אוהבת ודואגת ואני היחיד שבאמת יודע כמה הלב שלך נקרע בכל פעם שאת צריכה לטוב לעבודה ואני היחיד שיודע כמה שיחות אתם עושים ביום. תמשיכי בדרך המופלאה ותהיי בטוחה שהילדים גאים באמא שאת".

ירדן הראל
ירדן הראל | צילום: אינסטגרם