מיקס זוגות? משה וכריסטינה מ"אהבה חדשה" נצפו צמודים

דור טאוב ונויה אריאלי נפרדו מבני הזוג שלהם בתוכנית ואחרי שחזרו אחד לזרועות השניה נראה שצמד האקסים נמצאים בתחילתה של מערכת יחסים

כריסטינה סים, משה שמש
כריסטינה סים, משה שמש | צילום: אור גפן

רק אתמול הגיעה לסיומה בהחלט העונה האחרונה של "אהבה חדשה" ונראה שיש יותר מזוג אחד שמצא את שאהבה נפשו בריאליטי. אחרי שנויה אריאלי נפרדה ממשה שמש, בן הזוג ששודך לה בתוכנית, היא החליטה לחזור לדור טאוב, מי ששודך לה ראשון ואחרי הפרידה חזר כרווק במתחם ובדיוק נפרד מכריסטינה סים. דור ונויה עד היום נמצאים בזוגיות והגיעו לאחרונה ללא מעט אירועים מתוקשרים והציגו את מערכת היחסים. אך האם גם משה מצא אהבה בתוכנית למרות הכל? ובכן, המילה האחרונה טרם נאמרה.

כתבות נוספות במדור סלבס:

ביום חמישי האחרון כוכב הריאליטי המשפחתי יעקב בוזגלו חגג את יום הולדתו ה-66 במועדון השלוותה בנמל תל אביב באירוע בהפקתו של שון בלאיש כשבין הנוכחים שהגיעו להרים הם האקסים לתוכנית של נויה ודור, שהגיעו יחד ונראו מיודדים מתמיד. משה וכריסטינה שנפגשו במתחם התוכנית, ולאחרונה גם בהקלטות של פודקאסט התוכנית לא זזו אחד מהשניה במהלך הערב והעלו המון סימני שאלה האם הם יחד. בעוד שניהלו שיח מאוד קרוב ואף נראו נוגעים אחד בשניה, נראה שהשניים לא מאשרים אבל גם לא מכחישים באופן נחרץ התחלה של מערכת יחסים.

כריסטינה סים, משה שמש
כריסטינה סים, משה שמש | צילום: אור גפן

כריסטינה סים, משה שמש
כריסטינה סים, משה שמש | צילום: אור גפן

מטעמה של שירן פרץ, אשת יחסי הציבור של משה נמסר: ״אני וכריסטינה התחברנו אחרי התכנית במיוחד שהיא יצאה עם דור ואני הייתי בקשר עם נויה אז מין הסתם החיבור בינינו היה קצת יותר חזק ועוצמתי כרגע בראש פתוח ומה שיהיה יהיה״.

עוד הגיעו לחגוג לו יעקב בוזגלו: עדי ואסי בוזגלו עם בתם אייר, מירן ומאור בוזגלו, אוהד בוזגלו ובת הזוג מריה, נטליה ואלמוג בוזגלו, ננסי ברנדס, , ג'קי אזולאי, אודליה סויסה, אילנה אביטל, אלית מוסאיוף ועוד נוספים.

יעקב וחני בוזגלו
יעקב וחני בוזגלו | צילום: אור גפן