אורטל עמר בתגובה ראשונה: "האלימות ששמעתם היא קצה המזלג. ניצלנו מהסטטיסטיקה"

שבוע לאחר ש"ישראל היום" חשפו הקלטות בהן נשמע בן אל תבורי מקלל את אם בנו, אורטל עמר, ומטיח כי אינו מעוניין לראות את בנו לעולם, אורטל מגיבה היום (רביעי) לראשונה בחשבון האינסטגרם שלה וחושפת, לטענתה, ארבע שנים של התעללות ריגשית וכלכלית: "לא אני הוצאתי את ההודעות המזעזעות האלה". בן אל בתגובה: "למה את לא מפרסמת את ההודעות שרציתי להתאבד? יש לך גם כאלה המון"

אורטל עמר ובן אל תבורי

אורטל עמר, זוגתו לשעבר של בן אל תבורי החליטה להגיב לראשונה, שבוע לאחר פרסום השיחות ב"ישראל היום". באותן הקלטות נשמע בן אל כשהוא מקלל את אורטל, ומטיח כי אינו מעוניין לראות את בנו לעולם ואף מאיים שיסית אותו נגדה.

היום היא מחליטה להגיב בפוסט באינסטגרם בו היא טוענת כי הטלפון שלה מלא בהודעות קוליות וטקסטים אלימים כלפיה וכלפי בנם המשותף, שננטש, לטענתה, פעם אחר פעם על ידי "אבא שדאג להשמיע בפניו אמירות קשות של הסתה ואלימות בעודו רק בן שלוש וחצי", לשון ההודעה.

כתבות נוספות בתרבות ובידור:

עוד הוסיפה עמר בפוסט כי "הדלת שלנו תמיד הייתה פתוחה עבור בן אל. תמיד רציתי שיהיה לתו אבא אוהב ומעורב רק שהוא בחר מבחירה מלאה לא להיות אבא. לא להגיע ולהיעלם לתו במשך חודשים שלמים. בלי שיחות או מפגשים רק קללות ואיומים, וחמור מזה לזרוק את כל החפצים של תו ולהשאיר חדר ריק כאילו נמחק מהעולם כמה זה עצוב גם זה בשעת כעס?".

תגובת אורטל עמר 1
תגובת אורטל עמר | צילום: אינסטגרם אורטל עמר

תגובת אורטל עמר 2
תגובת אורטל עמר | צילום: אינסטגרם אורטל עמר

תגובת אורטל עמר 3
תגובת אורטל עמר | צילום: אינסטגרם אורטל עמר

תגובת אורטל עמר 4
תגובת אורטל עמר | צילום: אינסטגרם אורטל עמר

מאז הפוסט, בן אל גם החליט להגיב בטקסט ארוך בסטורי בחשבון האינסטגרם שלו: "אני לא מתבייש להתנצל, נכון אמרתי דברים לא במקום. דברים מגעילים שלצערי רק שמישהו שאני אוהב יכול להביא אותי למצבים כאלה. אז אאני מצטער, נתתי לעצמי מילה שמהיום אני פשוט נותן לדברים לעבור", כתב בן אל.

עוד הוסיף בסטורי כי "אין לי דרך אחרת להגיב לך חוץ מפה כי הוצאת נגדי צו שאוסר עליי ליצור איתך קשר, כל דרך אחרת את תשתמשי בה נגדי, הרי את מחכה לזה. הבאת איתי ילד שאת בכלל לא רצית! אני התחננתי שהוא יבוא לעולם... לא דמיינתי שהילד יהפוך למשחק שלך בתביעות שמתנהלות בבית המשפט...".

לטענתה של אורטל שכתבה כי היא "ניצלה מהסטטיסטיקה", הגיב בן אל: "אני זה שהפך להיות אחד מ... למה את לא מפרסמת את ההודעות שרציתי להתאבד? יש לך גם כאלה המון. הרגת והשמדת את הנשמה שלי".

תגובת בן אל תבורי
תגובת בן אל תבורי | צילום: האינסטגרם של בן אל תבורי

כידוע, בנובמבר 2018 נולד בנם הבכור של בן אל ואורטל, תו פרינס. מאז השניים נפרדו, אבל אמורים לגדל את הילד יחד. מייד לאחר פרסום ההקלטות, בן אל פרסם בחשבון האינסטגרם שלו כי "הילד שלי! כן תו! זה הדבר הכי חשוב לי בעולם, ביקום, ובכל החיים שאני חי כי בלעדיו אני כלום, לא כסף ושום דבר. אני עובר 3 וחצי שנים קשות בבתי משפט, עם הילד, על הילד, לא מאחל לאף הורה לעבור את מה שהיא מעבירה אותי. אני לא בנאדם שיפרסם הקלטות או הודעות אבל יש הכל, וכמו ששמעתם בהקלטה אני משלם לה 10 אלף מזונות ואפילו יותר כל חודש", כתב בן אל.

"סבבה יש כסף, מקבלת כסף, אבל כשאני מנסה להתחנן לראות את הילד שלי חודשים, לחוות אותו, להריח אותו, לשחק איתו, ואין מענה - איך אבא אחר היה מגיב כשמשחקים לו ברגשות עם הילד? הרי בואו, אם לא היה ילד- לא הייתי בקשר איתה. היא לא מעניינת אותי ואף פעם לא עניינה! אז כן, הילד מפעיל אצלי רגש ואני מאוד רגיש אליו. לא משנה מה היא תגיד, איזה הקלטות יצאו שצעקתי, כן, כי משחקים לי בילד, חושבים שהוא משחק, אני תמיד אוהב את תו לא משנה מה ינסו להגיד. הרבה קרובים יכולים להעיד מי אני, מה אני ואיך אני. מאחל לכולם אושר, בריאות ושמחה".