שלחה נציגות? הבן של מדונה הגיע לשבוע האופנה הישראלי

בערב הגאלה של שבוע האופנה נכח אורח מיוחד, רוקו ריצ'י בנה של מלכת הפופ מדונה. אבל למה הוא ישב בשורה השניה? קבלו את התשובה

רוקו ריצ'י (משמאל) וחבר
רוקו ריצ'י (משמאל) וחבר | צילום: אור גפן

בפעם ה-12, אתמול נערך אירוע גאלה לציון פתיחת שבוע האופנה הישראלי "קורנית FAC תל אביב 2023" בהאנגר 11 בנמל תל אביב על ידי היזם והמפיק מוטי רייפ. בין המעצבים המוכשרים, דוגמנים, אנשי אופנה ותקשורת, זמרים ונוכחים מפורסמים בלט במיוחד האורח שאף אחד לא ידע שבכלל נמצא בישראל, רוקו ריצ'י, בנה של מלכת הפופ מדונה בן ה-22. אין ספק שמי שזוכה לשבת בשורה הראשונה בתצוגה הם אנשים בעלי כבוד מיוחד, לכן רבים הופתעו לראות את בנה של אחת הכוכבות הגדולות בעולם יושב בשורה השניה - אך זה לא במקרה בכלל.

כתבות נוספות במדור סלבס:

רוקו, בנה של מדונה מנישואיה של אמו לבמאי גיא ריצ'י הגיע כאורח של הסוכנת אלינור שחר, שכמובן ישבה בשורה הראשונה, כשמאחוריה בדיוק ישב ריצ'י, והסתתר מתשומת הלב שלא רצה למשוך. בשורה הראשונה, ממש ליד שחר ישב חברו, והשניים שוחחו וצחקקו כל התצוגה. איך אתם חושבים שהוא התרשם מהיצירה המקומית? זרק מילה לאמא?

רוקו ריצ'י
לא כל כך עבד לו עניין ההתחמקות. רוקו ריצ'י | צילום: אור גפן

רוקו ריצ'י
החבר מבסוט. | צילום: אור גפן

 

עוד באירוע הנוצץ קיבלה מעצבת האופנה הגר אלמביק "אלמביקה"  פרס מפעל חיים על 35 שנות יצירת אופנה, תצוגת אופנה ביוזמת חברת קורנית דיגיטל אשר הוקדשה לצו השעה בנושא דמוקרטיה, סובלנות ושוויון. כלל הדגמים בתצוגה עוצבו בהשראת ערכי הדמוקרטיה והסובלנות ונוצרו תחת דגש על קיימות בהדפסה דיגיטלית. על מסלול התצוגה היו: ראש עיריית תל אביב-יפו רון חולדאי, ליהיא לפיד, זהבה גלאון, עברי לידר, רותי רודנר, מאיה ורטהיימר, מורן זר קצנשטיין, שרון אדום, השחקניות יארה זריק וסמר קופטי, ליבי נחימובסקי, נטלי דדון ועוד. לאחר מכן צעדו על המסלול בתצוגה הפותחת דוגמנים ודוגמנים עם דגמים עוצרי נשימה של המעצב המוכשר אלון לבנה. ישבו וצפו בשקיקה, נועה קירל, מירי מסיקה, נטע ברזילי, גלית גוטמן ויגאל אהובי, ציפי רפאלי, אליאנה תדהר, דיאן שוורץ, סנדרה רינגלר, לאה שנירר עם הבת מיה, תום נשר, דנה זרמון, ג'ודי ניר מוזס ועוד רבים ואחרים.

ציפי רפאלי ושירה איסקוב, מאחוריהן רוקו ריצ'י
ציפי רפאלי ושירה איסקוב, מאחוריהן רוקו ריצ'י | צילום: אלירן אביטל

נועה קירל
נועה קירל | צילום: אלירן אביטל

גלית גוטמן
גלית גוטמן | צילום: לנס הפקות