רגע לפני החתונה: זה הקעקוע שספיר בורגיל עשתה

פחות מחודש לפני החתונה, ספיר בורגיל החליטה להפתיע את האורחות שלה במסיבת הרווקות ולעשות קעקוע משותף עם כולם. אז מה הן קעקעו והאם אברהם הצטרף למחווה?

ספיר בורגיל ואברהם אקלום
ספיר בורגיל ואברהם אקלום | צילום: אור גפן

בעוד פחות מחודש יעמדו מתחת לחופה אברהם אקלום וספיר בורגיל ויהפכו לבעל ואישה כמעט שנתיים לאחר שהכירו בבית "האח הגדול". השניים יסיימו סדרה של חתונות של דיירי הריאליטי, זאת לאחר החתונות של אליאב טעטי ובר כהן, טליה עובדיה ושחף רז וגם של אחיה של ספיר, שניר בורגיל שנישא לבת הזוג שי עופרי אותה הכיר כששהו יחד בעונה הקודמת. רגע לפני שיפרדו מהרווקות החליטו בסוף השבוע האחרון ספיר ואברהם לערוך מסיבת רווקים רווקים, שהייתה לערב אחד גם מסונכרנת, במהלכה עשתה הכלה לעתיד צעד משמעותי יחד עם חברותיה, כשאקלום התחרט ברגע האחרון.

ספיר בורגיל, אברהם אקלום
ספיר בורגיל, אברהם אקלום | צילום: צילום מסך

 

בעוד שרבות מסתפקות בסדנא כיפית, מפעיל או מפעילה שמרימים את האווירה או סתם ריקודים ומשחקי חברה, החליטה בורגיל להפתיע את החברות שלה והזמינה מקעקע שיעשה להם קעקוע אמיתי בזמן המסיבה. "כבר הספקתם להכיר אותי שהכל אצלי בדקה ה-90 נכון?" כתבה ורמזה על מטרת הקעקוע. "יש משפט שאומר 'תראה לי מי החברים שלך ואומר לך מי את'. אז מי אני? אני זה האחיות שלי וכולנו חיות את הרגע, את השנייה האחרונה עד הדקה האחרונה".

בעוד שרוב החברות והחברים זרמו על הקעקוע, שנשא את הכיתוב "דקה תשעים", אקלום, שאמנם החזיק לספיר את היד בזמן שהתקעקעה בירך, הוא החליט לוותר על התענוג ולהישאר צופה מהצד.

ספיר בורגיל, אברהם אקלום
מה אומרים? | צילום: אינסטגרם
ספיר בורגיל, אברהם אקלום
צילום: אינסטגרם