החברה של תום חיימוב מגיבה לתמונה שעוררה סערה: "דברים יצאו מפרופורציות"

תמונה ישנה של תום חיימוב עם האקסית גל גברעם והנוכחית ליה נגה רצה ברשת ועוררה סערה. בין השאר עלתה ביקורת נגד ליה נגה עצמה על שהעלתה את התמונה הזאת לסטורי שלה. כעת היא משיבה עם ביקורת משלה: "למה שלחתם אותה לכל עמודי הבידור בשביל להשמיץ אותי?"

ליה נגה
לוקחת בהומור | צילום: מתוך עמוד האינסטגרם של ליה נגה

תמונה ישנה של תום חיימוב וגל גברעם עוררה סערה ברשתות החברתיות. הסיבה -  בתמונה מופיעה גם מי שלימים תהפוך להיות זוגתו הנוכחית של חיימוב, ליה נגה. נגה שיתפה את התמונה בעמוד האינסטגרם שלה וחטפה לא מעט ביקורת על המהלך.

כתבות נוספות בתרבות ובידור

בחשבון האינסטגרם שלה כתבה: "אני מרגישה שאני צריכה להבהיר פה כמה דברים כי דברים יצאו מפרופורציות לחלוטין. הסטורי שהעלתי היה נטו כדי לצחוק על עצמי, על איך שיצאתי בתמונה, ועל הסיטואציה. כמובן שלא התכוונתי לצחוק על אף אחד חוץ מעל עצמי".

גל גברעם, תום חיימוב וליה נגה
גל גברעם, תום חיימוב וליה נגה | צילום: מתוך עמוד האינסטגרם של ליה נגה

עוד הוסיפה: "בחודשים האחרונים אני עוברת מסע השמצות ברשת וגם ברחוב, נטו בגלל הזוגיות החדשה שלי. אני בוחרת להתעלם ולא לתת לזה להשפיע עליי, ולהמשיך לחיות את החיים שלי ולעשות מה שעושה לי טוב. מה שהעלתי היום היה בשביל להקליל את הסיטואציה אחרי שכל עמודי הבידור פרסמו את התמונה הזאת ולהראות שאני צוחקת על עצמי ולוקחת הכל בהומור".

ליה נגה
ליה נגה | צילום: מתוך עמוד האינסטגרם של ליה נגה

לסיום היא הבהירה שהיא העלתה את התמונה רק לאחר שהיא רצה ברשת: "אני לא העלתי את התמונה הזאת סתם ביום בהיר אחד. התייחסתי לזה רק אחרי שכל עמודי הבידור פרסמו אותה והיא רצה ברשת. כמו שציינתי רציתי להראות שאני לוקחת בהומור את זה ואת כל מה שאני עוברת ברשתות בחודשים האחרונים. אז אם בעיניכם זה לא מכבד שהתייחסתי לתמונה והעלתי אותה, למה שלחתם אותה לכל עמודי הבידור בשביל להשמיץ אותי?"