לעומת התחפושת החושפנית משנה שעברה: זה מה שדיאן שוורץ בחרה להתחפש הפעם

בשנה שעברה דיאן שוורץ הפציעה בתחפושת חושפנית שלא השאירה הרבה מקום לדימיון, כשנכנסה לדמותה של פמלה אנדרסון ב"חתיכה דוקרנית". השנה, היא החליטה להתחפש להפך הגמור והפתיעה בבחירה שלה. רמז, הוא גם מדבר עם הידיים

דיאן שוורץ
דיאן עושה פמלה אנדרסון | צילום: אמיר מאירי

בשנה שעברה לא היה אתר או עמוד בידור אחד שלא התעסק בלוק האלוהי של יוצאת "האח הגדול" דיאן שוורץ, שבחרה להתחפש במסיבה השנתית של סוכנות "יולי" בה היא מיוצגת, לפמלה אנדרסון מהסרט "חתיכה דוקרנית". בבגד גוף קטנטן שחור מעור, שוורץ לא הותירה הרבה מקום לדמיון והפאה הבלונדינית בכלל הותירה אותנו עם הלסת פעורה. השנה, כשיש הרבה פחות לשמוח ולחגוג, החליטה הדוגמנית לא לוותר על התחפושת השנתית, אבל אם ציפיתם לדמות סקסית כלשהו אתם טועים כי השנה, היא הלכה על מסר אחר.

"קצת שמח, הרבה עצוב" כתבה שוורץ בחשבון האינסטגרם שלה והוסיפה "אם להתחפש השנה ולקיים את מצוות החג, אז למשהו משמעותי. לסמלים הישראליים שמילאו לנו את הלב בחצי שנה האחרונה כשהוא התרוקן. אז היי לדובר צה״ל דניאל הגרי" וחתמה בהלצה, במה שהיה סימן ההיכר שלה בבית המתועד "אוהבת איך שאתה מדבר עם היידים".

דיאן שוורץ
דיאן שוורץ | צילום: דניאל סיני
דניאל הגרי
דניאל הגרי | צילום: מתוך אתר צה"ל

השנה, בוטלו לא מעט מסיבות פורים וגם מטעם סוכנות יולי, שבדרך כלל מדי שנה מארגנת הפקה גדולה לכל המיוצגים שלה נשלחה הודעה כי לדעתם השנה זה לא מתאים. "הרגשנו שאנחנו לא יכולים לחגוג בלב שלם, בידיעה שישנם 134 חטופים בשבי ואלפי לוחמות ולוחמים שנמצאים בצפון ובעזה" כך נכתב בהודעה ועוד צויין "בסוכנות יחכו לכם משלוחי מנות שרכשנו מבית חולים שניידר וכל העלות היא תרומה לפעילות של עמותת ילדים שלנו בשניידר".