בן אל בחוץ: זו מי שתככב במקומו לצד סטטיק בקמפיין

הפרידה המוזיקלית של סטטיק ובן אל השפיעה גם באפיקים אחרים וכעת נודע כי נמצאה לתבורי מחליפה בקמפיין האופנה לו שימשו השניים פרזנטורים

סטטיק ובן אל תבורי
סטטיק ובן-אל תבורי | צילום: יח"צ

באוגוסט האחרון נפלה פצצה בתעשיית הבידור הישראלי, לאחר שהצמד סטטיק ובן אל הודיעו על פרידה מוזיקלית אחרי שבע שנות פעילות משותפת. במהלך השנים הצמד המצליח הוציא לא מעט להיטים, והיה אמון על קמפיינים ואייש שולחנות שופטים, כשכל זה הגיע לסיומו. עם הפירוק המוזיקלי, וכל מה שקורה סביב חייו האישיים של בן אל תבורי, הוחלט כי גם דרכם המשותפת כפרזנטורים של המותג "אורבניקה" תסתיים.

סטטיק ובן אל
צילום: יחצ

אחרי שנתיים של פרסומות ומודעות, השניים צילמו בקיץ האחרון את הפרסומת האחרונה וכעת מבשרים בחברה מי תיכנס לנעליו של בן אל. בעוד סטטיק יישאר כפרזנטור הקבוע, הבוקר התבשרנו כי מי שתצטרף אליו היא לא אחרת מהזמרת המצליחה אגם בוחבוט. אין ספק שזוהי השנה של בוחבוט, שנבחרה לשמש גם כשגרירה חדשה למותג סמסונג לצד רותם סלע. עוד בהיסטוריה שלה, פרסומת לצד נועה קירל, למותג "בזק", ה"מתחרים" של סטטיק שמייצג את "פרטנר".

אגם בוחבוט
אגם בוחבוט | צילום: אור דנון

לדברי אורן בר גיל , סמנכ"ל השיווק של קבוצת הודיס: "הבחירה באגם לצד הפרזנטור הקיים שלנו סטטיק, מתכתבת בצורה מושלמת עם האופי של  URBANICA– מותג חדשני, בועט, ייחודי וצעיר. אנו מברכים על הצטרפותה אלינו, ומאחלים לה ולנו הצלחה משותפת ".