עוד שם בא': אסי עזר ואלברט הפכו הורים לשניים

לאחר ימים ארוכים של ציפייה מורטת עצבים, אסי עזר ובן הזוג אלברט אסקולה קיבלו לעולם את בנם השני, אח קטן לאלכס אשלי בתם הבכורה

אסי עזר ואלברט אסקולה עם בנם
אסי עזר ואלברט אסקולה עם בנם | צילום: אינסטגרם

באחד הלילות הכי מתוחים שידעה מדינת ישראל וכשהם רחוקים שעות טיסה ארוכות, המנחה אסי עזר והבעל שלו אלברט אסקולה הפכו להורים לשניים בהליך פונדקאות נוסף. שנתיים בדיוק אחרי שנולדה בפונדקאות בתם הבכורה אלכס אשלי, אתמול הגיע לעולם בנם השני של הזוג חמוד, שהגיע אף הוא לאחר הליך פונדקאות בנבדה שבארצות הברית. בתמונה שהעלה עזר לרשתות החברתיות כתב "ברוך הבא לעולם ילד, בחרת לעצמך חתיכת לילה להיוולד בו. מבטיחים לשמור עליך מכל משמר, מעכשיו ולתמיד", ואף חתם בארבע פעמים האות A, כשרמז לנו כי גם השם של הרך הנולד יתחיל בא' בדיוק כמו שאר בני המשפחה.

View this post on Instagram

A post shared by Assi Azar (@assiazar)

לפני כמה ימים חשפו השניים כי הם יוצאים להביא את בנם. "הולכים לפגוש את מרי הפונדקאית בפעם הראשונה, שש עשרה שעות טיסה ועוד טיסה פנימית כדי להגיע ליעד, ונחיה שם לפחות חודש...ברינו, נבדה. בחיי שלא חלמתי בחלומות הכי ורודים שלי כשהייתי צעיר יותר שתהיה לי משפחה, ועוד כזאת..." שיתף לצד סרטון מתוק וכעת הנס קרה. כזכור, בדצמבר האחרון בישרו השניים שהם מצפים לילד שני, כשחשפו תמונה בה אסקולה נראה אוחז בידו צילום אולטרסאונד של העובר. השניים נישאו בברצלונה ביוני 2016, אחרי ארבע שנים של זוגיות.

View this post on Instagram

A post shared by Assi Azar (@assiazar)