אז והיום: ככה נראים כעת זוכי "הישרדות" מכל העונות

כבר 16 שנים שהישרדות מככבת על המסך ומייצרת כוכבים חדשים בתעשייה. בעוד שחלקם נשארו בתודעה, חלקם נעלמו לחלוטין מהרדאר ויצאנו לבדוק איך השורדים הזוכים נראים היום לעומת רגע הזכייה המאושר

סלבריישן עם צחי קומה, אירית רחמים, פרק מלא

את חלקם אתם עדיין רואים מדי פעם על המסך, אבל חלקם לגמרי נעלמו מהראדר. לפני 16 שנה שודרה העונה הראשונה של "הישרדות" שהביאה לנו לתודעה את הזוכה הראשונה נעמה קסרי. אמנם מאז היא עדיין מופיעה לא מעט על המסך והיא חזרה אפילו שוב למשחק 2017 כאשר הגיעה למקום השני, אבל מאז היו לא מעט שורדים שנעלמו לחלוטין, או שכבר לא נראים בכלל כפי שנראו ברגעי הזכייה לפני אי אלו שנים. רגע לפני שיצרף לרשימה זוכה חדש, יצאנו לבדוק איך נראו השורדים האחרונים היום, לעומת יום הזכייה.

נעמה קסרי
נעמה קסרי | צילום: צילום מסך ערוץ 10

אריק אלפר, שזכה במקום הראשון בעונה השניה באיי הפנינה הוא שם שדי נעלם בשנים האחרונות, ואחרי שזכה וקיבל תהילה בזכות הטייטל החדש שלו כ"שורד" הוא מיהר להשיב דברים לקדמותם ולהתמקד בטייטל החשוב יותר בעיניו – ד"ר. אלפר, רופא ילדים כיום בן 48, חי ומתגורר בניו יורק. למרות השנים שעברו, לא נראה שהוא השתנה יותר מדי. למרות שהוא לא כל כך עדכן את חשבון האינסטגרם שלו, נראה שהחברים שלו עושים את זה בשבילו ומתייגים אותו בתמונות.

מימין, אריק אלפר
מימין, אריק אלפר | צילום: אינסטגרם

 

זוכה העונה השלישית שי אראל נכנס לריאליטי כמסעדן מקריית אתא וכיום, הוא מעביר את רוב זמנו בהעברת הרצאות ובשיווק הספר רב המכר שלו "ספר מתנה". בשנת 2019 ההרצאה שלו "לנצח משברים" הייתה לאחת משלוש ההרצאות המבוקשות ביותר על ידי חיילי צה"ל ומפקדיה והספר שלו מכר כ-20 אלף עותקים.

שי אראל
שי אראל | צילום: צילום מסך ערוץ 10

שי אראל
שי אראל | צילום: צילום מסך

נתן בשבקין היה השורד הרביעי לקבל את הכבוד, הוא התחיל את דרכו בעולם הזוהר כלוחם מג"ב לשעבר ולאחר הזכייה אמנם זכה לקמפיינים ואפילו להשתתף ב"דייט בחשכה". מאז עברו לא מעט מים בנהר, הוא הספיק להכיר בחורה, להינשא לה ב-2015 ולהפוך לאבא לשתי בנות מתוקות כשאת רוב זמנו הוא מבלה עם בני המשפחה או בטיולי אופנועים.

נתן בשבקין (באמצע)
נתן בשבקין (באמצע) | צילום: צילום מסך ערוץ 10

נתן בשבקין
נתן בשבקין | צילום: אינסטגרם

אירית רחמים טסה ב2011- ל"הישרדות" כאשר היא מפיקת אירועים לא מאוד מוכרת בת 37, אך מאז כידוע השאר היסטוריה. מפיקת העל ניצחה בעונה החמישית, ומאז ביססה את מקומה בעולם הבידור. מאז 2015 היא בזוגיות עם איש העסקים עמוס לוזון, הספיקה להצטלם ל"גולסטאריות" ו"משחקי השף". כיום משמשת פאנליסטית בתוכנית "העולם הבוקר" עם גאולה אבן ב"רשת13".

איתי שגב היה אחד הכוכבים הגדולים של שנות ה-90. עם תפקידים מצליחים בקומדי סטור, תפקידי הנחיה ומשחק ב"ערוץ הילדים", לא היה אחד שלא הכיר את הצעיר הקופצני. אך בתחילת שנות ה-2000 קצת נעלם שגב מהרדאר עד שחזר ב-2012 לעונה השישית של "הישרדות" ואפילו זכה. מאז עברה על הבדרן תקופה פחות טובה, כאשר ב-2018 בכתבה שפורסמה עליו סופר שנותר מרושש כלכלית וחסר בית, בניסיונותיו לפרנס כראוי את בתו, שהייתה אז בת 16. המידע הזה התקבל בהפתעה, לא רק מכיוון שמדובר היה באיתי שגב כוכב הטלוויזיה, אלא גם מכיוון ש-6 שנים קודם לכן זכה ב"הישרדות VIP" וגרף את פרס הזכייה הגדול. מאז הוא הספיק שוב להיעלם מהרדאר אך אפשר לומר שמבחינה חיצונית הוא לא השתנה יותר מדי.

איתי שגב
איתי שגב | צילום: פייסבוק

טילטיל כבש את המסך בעונה השביעית של הישרדות ונראה שמאז רק נפתח לו המזל. אחרי שזכה במיליון השקלים, לירון אורפלי נשאר בתודעה, קיבל תוכנית "המונית של טילטיל" היה דייר זמני ב"אח הגדול" ומאז פאנליסט קבוע בתוכנית "הדו"ח היומי" ברשת 13.

טילטיל
טילטיל | צילום: צילום מסך

טילטיל
טילטיל | צילום: אור גפן

ענבר פיניאבסקי-בסון הגיעה לאי כמתמחה במשרד עורכי דין והצליחה למצב את מקומה במשחק ולהגיע עד הגמר הגדול ולכבוש את המקום הראשון בסערה. מאז סיום התוכנית הספיקה בסון להפוך לאמא, וכיום היא מגדלת את ריי בן החמש. מלבד גיחות מדי פעם לפאנל ב"דו"ח היומי", גם היא לא כל כך נשארה בתודעה וגם לא כל כך מעדכנת את העוקבים בחשבון האינסטגרם שלה.

צילום: צילום: מיכה לובטון

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Inbar Pinievsky Basson (@inbarpini)