לאחר שהתאוששה מהלידה: שירי מימון חושפת את שם בתה

שבועיים אחרי הלידה ולאחר שהתאוששה מניתוח קיסרי שלישי, שירי מימון חושפת חוויות מבית החולים ומגלה איזה שם בחרו לבתה הטרייה

שירי מימון
שירי מימון | צילום: אינסטגרם

שירי מימון לקחה לעצמה זמן להתאושש, להוציא שיר וכעת היא סוף סוף מרגישה חזקה מספיק בכדי לדבר על הלידה שעברה, ולחשוף את שמה של בתה. אחרי שני בנים ובהפרש של שש שנים מאז הלידה האחרונה, שיתפה הזמרת בחוויה שחוותה. "שבועיים עברו מיום הלידה והנה אני כותבת פוסט. בחרתי כמה תמונות שינסו להעביר משהו מהזמן הזה שטס לי… ברור היה שאני זקוקה לו כדי לאתחל את עצמי ואת המציאות החדשה שלי, שלנו כמשפחה" כתבה והוסיפה "השבועיים האלה היו מסע התאוששות (ניתוח קיסרי שלישי) עיניינים ועוד עיניינים שנתנו לי פרופורציה נהדרת כמה חשוב תמיד להסתכל על חצי הכוס המלאה, להתרכז בהחלמה ובלתת אהבה לכל ילד שלי. תמיד לחבק, לנשק, לא להחסיר דבר וכן , להחביא דמעה בגוף של לביאה. הבנתי שאני גיבורה ולביאה אמיתית ושאני יכולה לומר את זה בקול רם".

כתבות נוספות במדור סלבס:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Shiri Maimon (@shirimaimon1)

מימון, חשפה שילדה לצלילי השיר "נשימה" ואף חשפה את השם הנבחר, אֶמָה רג׳ואן. עוד כתבה בפוסט "לא סתם אני מעריצה נשים. היכולת שלנו ליצור חיים, לעשות ניסים, להצליח לג׳נגל ולרפד באהבה. בתחילת חודש מרץ אני חוזרת לבמות. ואני ממש התגעגעתי! מכינה את עצמי למפגש איתכם ואיתכן- קהל יקר שלי".