"אני מתבוננת מן הצד כבר שנים ולא אשתוק יותר": צופית גרנט בפוסט מפתיע

בעקבות אימרות קשות של מיכל רנד על בעלה לשעבר שולי רנד, אשתו הנוכחית צופית גרנט יוצאת להגנתו ואומרת "הלייבים המרושעים שמנסים להוציא אותך קטן הם שקריים מיסודם והכל על מנת לרסק ולהרוס את שמך ואת האמון בינך לבין ילדיך. לא אשתוק יותר"

צופית גרנט, שולי רנד
צופית גרנט, שולי רנד | צילום: רפי דלויה

העניינים בין שולי רנד ובת הזוג לשעבר ואם ילדיו מיכל רנד ממשיכים להיות מאוד מתוחים, ומי שצופה מהצד היא אשתו החדשה של הזמר, צופית גרנט. אחרי שהתארחה ב"עולם הבוקר" לאחר פוסט שכתבה על האלימות שהיא סובלת במשך ארבע השנים האחרונות בעקבות מערכת היחסים שלה עם שולי, כעת היא מביעה בפוסט יוצא דופן את דאגתה לבעלה.

כתבות נוספות במדור סלבס:

בעקבות שידורי לייב חדשים בפייסבוק שערכה מיכל רנד, בהם פנתה לשולי וביקשה ממנו לקחת אחריות על הילדים המשותפים שלהם, יצאה גרנט בפוסטים ברשתות החברתיות וכתבה: "שולי, אהוב שלי, אני עדה ביום יום שלנו איזה אבא מדהים אתה, כמה אתה דואג לכל ילד שלך, איך אתה מתרוצץ בין ילד לילד, ובין שתי הבנות המקסימות שלך, בכל רחבי הארץ נותן לכולם הכל מכל וכל, זמן, הקשבה, מלא כסף, מממן להם את טיפולים היקרים ביותר שיש, שכל ישר, דרך, תשומת לב מירבית באהבה אין סופית ורצון להושיע".

עוד הוסיפה בהקשר לדבריה האחרונים כנראה של מיכל רנד ואמרה "הלייבים המרושעים שמנסים להוציא אותך קטן הם שקריים מיסודם והכל על מנת לרסק ולהרוס את שמך ואת האמון בינך לבין ילדיך, אני מזמינה את כל ילדיך אליך הביתה באהבה ושמחה, שולי הדרישה היחידה שלי תהיה שינהגו בך בכבוד וסה״כ זה קורה. אני מתבוננת מן הצד כבר שנים ולא אשתוק יותר, אספר על התהליכים המוצעים ועל החבלה בדרך. אני גאה בך ואוהבת אותך".

יום חתונתם של שולי רנד וצופית גרנט