"רוצה ילדים ומהר": אליאב טעטי בהצהרת כוונות לבר כהן

האם בקרוב אליאב טעטי יעשה את הצעד הגדול ויציע לבר כהן אותה הכיר בין כותלי בית "האח הגדול" להיות לו לאישה? כי אחרי הסטורי שהעלה, אין ספק שזו הכוונה

אליאב טעטי, בר כהן

לא רק גל של פרידות מתרחש בביצה, אם כי נראה כי יש גם סיפורי אהבה שמתפתחים והולכים לכיון משמח ומעודד. הזוג אליאב טעטי ובר כהן הכירו בין כותלי "האח הגדול". הוא היה רווק מבוקש והיא אם חד הורית - בשלה לקשר. השניים התאהבו ולאחר היציאה מהבית אף עברו לגור יחד. אם היה לכם ספק שהעניינים הולכים לכיון רציני - עכשיו זה כבר ממש נהיה רשמי.

כתבות נוספות:

בסשן שאלות תשובות שערך טעטי בחשבון האינסטגרם שלו, נשאל כוכב "האח הגדול" האם בינו לבין בר יש דיבור על חתונה. התשובה, איך לומר הפתיעה גם אותנו. "עברנו את השיח, צריך להגיע למעשים" כתב והוסיף "לא היינו יחד אם לא היה על זה דיבור. אני רוצה ילדים ומהר ואם יש מישהי שאני סומך עליה להקים משפחה ולגדל ילדים זו בר".

אליאב טעטי ובר כהן מחובקים במיטה | האח הגדול 4

השניים כאמור איחדו כתובות לפני כחודש, ויחד הם מגדלים את ליאו בן הארבע. בימים האחרונים נסעה אף כהן לחו"ל והשאירה את בנה יחד עם טעטי למשך יומיים לבדם בפעם הראשונה. "בחיים לא נשארתי עם ילד קטן יומיים, הרגע הזה שבר ביקשה ממני לשמור עליו זה הרגע שבו הבנתי עליה המון. היא פשוט סומכת עלי להיות עם הבן שלה ולרגע זה לא מובן מאליו אצלי. אפשר לבקש יותר מזה?"

אליאב טעטי
הסטורי שהעלה אליאב טעטי | צילום: אינסטגרם