האם הפרידה של דיאן ונתנאל היא אקט יח"צני? נתנאל טוען שלא

נתנאל מכחיש את הטענות שהפרידה מדיאן באה כחלק מאקט יחצ"ני לקידום השיר החדש שלו שעתיד לצאת בקרוב. "כן נפל בטיימינג שקרה מה שקרה, אני לא אכנס לדכאונות מעבר למה שנכנסתי כבר"

זמן צפייה: 01:17

עדיין לא הצלחנו להתאושש מהפרידה של דיאן ונתנאל, וכבר למדנו שיש מי שחושבים שמדובר היה בתרגיל יח"צני לקדם את השיר החדש של הראפר בום. דיאן שוורץ, שעזבה את דירתם המשותפת וחזרה לגור בקרית גת, התייחסה לנושא בעבר וכתבה: "זה פוגע שמקדמים שיר על חשבון הנפש שלי, במיוחד כשזה מגיע מבן אדם שהיה הכי קרוב אליי בעולם. ראיתי שאתם מרגישים שמזלזלים באינטילגנציה שלכם, מבינה אתכם. גם אני מרגישה ככה. רוצה להבהיר דבר אחד אני לא קשורה לתעלול היחצני הזה".

כתבות נוספות בתרבות ובידור

כעת נתנאל הודף את הביקורת. בסרטון שהעלה לסטורי שלו הוא אומר: "תפסיקו לשאול אותי אם כל זה קרה ונגרם בגלל שיר, האם אני מקדם את כל הדבר הזה בגלל שיר. חודש וחצי קודם לכן אני אמרתי לכם שאני מתכוון להוציא שיר, וזה אותו שיר מדובר. כן נפל בטיימינג שקרה מה שקרה, אבל אני לא אעצור את החיים שלי בשביל זה, ואני לא אכנס לדכאונות מעבר למה שנכנסתי כבר".

נתנאל רודניצקי
נתנאל רודניצקי | צילום: מתוך האינסטגרם

עוד הוסיף ואמר: "אז השיר יוצא כרגיל כמתוכנן, אני עוד מעט גם אפרסם תאריך מדויק, וזהו. ותפסיקו עם כל הספקולציות האלה. יש אנשים עדיין עם רגש ועם לב, וזה נורא פוגע בי ומאכזב אותי לקרא דברים כאלה שאתם חושבים עליי לפחות בכל אופן. אני אוהב ומכבד את כולכם, וזהו, שרק נשמור על אנרגיה טובה, וגם אם מסיימים דברים יש אחלה דרך לסיים, אפשר לסיים את זה פשוט בשלום".