הגיע תורו להגיב: הארוס של מעיין אשכנזי בהסבר משלו לביטול החתונה

דור חי חמו, בן הזוג של מעיין אשכנזי החליט להגיב לראשונה על ביטול החתונה וסיפר "זה לא קשור לפוליגרף - לא הייתי רוצה אמא אחרת לילדים שלי"

דור חי חמו, מעיין אשכנזי
דור חי חמו, מעיין אשכנזי | צילום: אינסטגרם

מעיין אשכנזי רגילה להיות בפרונט והיא התייחסה לביטול החתונה לא מעט בתקשורת בתקופה האחרונה. מאז שיצאה הידיעה כי השניים החליטו לבטל את היום המאושר של חייהם ולרקע שמועות על פרידה בעקבות הפוליגרף שערכה בשידור חי, כוכבת "האח הגדול" התראיינה לא מעט וכעת מגיע תורו של בן זוגה.

כתבות נוספות במדור סלבס:

מעיין אשכנזי ודור חי חמו
מעיין אשכנזי ודור חי חמו | צילום: אינסטגרם

לכבוד יום הולדתו ה-30 העלה דור חי חמו סטורי ארוך לרשתות החברתיות בו הוא הסביר כיצד הגיעו להחלטה והאם באמת לפוליגרף ולדברים שנאמרו שם היו חלק בכך. "יום הולדת 30, התבגרתי בזכות מישהי שלא מפסיקה לגרום לי לחייך. הצחיק אותי ששאלו אם נפרדנו בגלל הפוליגרף. את מי מעניין שהיא בגדה באקס שלה בגיל 18? מה זה בכלל מעניין מה היה פעם? לא הייתה תשובה אחת בפוליגרף שלא ידעתי" חשף והוסיף "עצרנו את החתונה רק בגלל שהיו בינינו חילוקי דעות, קראתי את התגובות על מעיין, ונראה לי שאנשים לא מבינים מי זאת הילדה הזאת שכולה לב. אף אחד לא יודע שהיא מבין מעטים, שמתנדבת בבתי חולים ומאשרת הגעה ולא ממציאה תירוצים ונוסעת לבתי חולים כדי להעלות חיוך על הפנים למרות שהיא אחרי זה יומיים שלושה לא מצליחה לחייך וזה עושה לה רע על הלב"

״כשהכרתי את מעיין אמרו לי אתה יודע שזכית בלוטו בלי למלא, אתה זכית בלב ענק וטהור. הילדה הזאת היא הדבר הכי רגיש בעולם, אני כל יום מבין כמה היא רגישה וכמה היא אוהבת לעזור שהיא יכולה. לא הייתי רוצה אמא אחרת לילדים שלי. תהיו אנשים טובים ותפסיקו עם התגובות הרעות, ואל תאמינו לכל מה שאתם קוראים. שיהיה לי יום הולדת שמח ותודה עלייך מעיין".

דור חי חמו
דור חי חמו | צילום: אינסטגרם