בטן גב, קוקטיילים ואימונים: החופשה החלומית של גל גדות ורותם סלע

גל גדות ארזה את החברות הטובות רותם סלע ויעל גולדמן ויחד הן יצאו להתנתק מהחיים באיים הקסומים של סיישל. אז מה היה שם? קבלו את כל הפרטים

זמן צפייה: 12:44

האחת מתגוררת בלוס אנג'לס וכובשת את הוליווד, השניה מככבת בכל ערב על המסך בפריים טיים בישראל והן עדיין מוצאות זמן לחופשת בנות למילוי מצברים. הוונדר וומן גל גדות, שרק בתחילת השבוע חזרה לכותרות לאחר שהתייחסה שלא כהרגלה למצב בישראל והגיבה על דבריו של הנשיא יצחק הרצוג בנוגע לרפורמה של ח"כ יריב לוין כבר הספיקה לחצות את היבשת ולנחות בסיישל לחופשה חלומית עם החברות הטובות מישראל.

כתבות נוספות במדור סלבס:

גדות, ארזה את מיטב בגדי הים שלה, ואת החברות הטובות רותם סלע, יעל גולדמן פפר ומיטל ויינברג אדר כשהן נסעו להתנתק מכל ההמולה בחופים היפים של אפריקה. אם ציפיתם לטיול פרוע אנחנו מצטערים לאכזב כי האמהות העייפות רק רצו לנוח וליהנות מזמן איכות של בנות. בתמונות שהעלו ברשתות החברתיות, ניתן לראות שהארבע בעיקר נהנו מהשמש החמה, השמיים הכחולים והחול הלבן, יצאו לשיט בסירה וצפו בדגים דרך השנורקל. כמובן איך אפשר שלא - כיאה לדוגמניות, הן לא שכחו מעבודה על הגוף ואיזון הקלוריות מהאלכוהול ולא ויתרו על אימונים אינטנסיביים בחדר הכושר של הריזורט.

רותם סלע, גל גדות, יעל גולדמן פפר, מיטל ויינברג
רותם סלע, גל גדות, יעל גולדמן פפר, מיטל ויינברג | צילום: אינסטגרם

בזמן שמרבית הזוגות חגגו את ערב הוולנטיין עם בני זוגם, ארבעת הבנות השאירו את הבעלים לבד והעבירו ערב של משחקי קופסא כשגדות הביסה את כולם, טוב היא בכל זאת גיבורת על. באותו הבוקר הקדישה גדות פוסט לבעלה בו כתבה: "השנה אנחנו חוגגים את יום האהבה בנפרד וזה באופן אירוני זה גורים לי להעריך מה שיש ביננו אפילו יותר. אני אוהבת אותך ירון, אתה אחד ויחיד, כל עולמי. החיים קצרים מדי יחד, אני אוהבת אותך".

רותם סלע, גל גדות, יעל גולדמן פפר, מיטל ויינברג
שומרות על כושר | צילום: אינסטגרם

רותם סלע, גל גדות, יעל גולדמן פפר, מיטל ויינברג
רותם סלע, גל גדות, יעל גולדמן פפר, מיטל ויינברג | צילום: אינסטגרם