מקבל את העונש שלו? הנסיך הארי לא יוזמן לטקס ההכתרה של אביו

ההכנות לטקס ההכתרה של המלך צ'ארלס בעיצומן ונראה שמי שלא יוזמן ולא יתקבל בברכה באירוע המלכותי הזה הוא בנו, הנסיך הארי שיצא לא מעט נגד משפחת המלוכה

הנסיך הארי

בעוד שהנסיך הארי מקווה שיש לו עוד סיכוי להתפייס עם בני משפחתו, נראה שזה הרבה יותר מסובך ומורכב ממה שחשב. על פי דיווחים חדשים, רגע לאחר יצאת הספר שלו "spare" וארבעת הראיונות המטלטלים שערך לאחרונה, נראה שהנסיך לא יתקבל בברכה בטקס ההכתרה של אבא שלו, שצפוי להיערך במאי הקרוב.

כתבות נוספות בסלבס:

מוקדם יותר השבוע דווח ב"סאנדיי טיימס" כי המלך צ'ארלס הוציא את הארי מתוך תסריט תוכניות ההכתרה בטענה הקשה כי "כפי שהדברים נראים, אין תפקיד להארי בטקס". הדיווח אושר לכאורה על ידי מקור נוסף שחשף כי הדוכס והדוכסית מסאסקס לא יתקבלו בברכה גם אם יבחרו להגיע, בשל חששות של בכירי משפחת המלוכה עם הזוג שיצא נגדם בתקשורת. מקור אחר אמר לדיילי מייל כי יהיה גם מצד הארי ומייגן יהיה "קשה" להשתתף באירוע לאחר מה שנאמר, ואמר כי צפוי שהם יתרצו ויעניקו סיבה מספיק טובה להיעדרותם גם אם במקרה יהיו מוזמנים.

הארי ומייגן, המלך צ'ארלס וקמילה
צילום: רויטרס

במהלך השבוע, הארי העלה טענות חמורות בראיונות הטלוויזיה שלו במסגרת קידם ספר הזיכרונות שלו. על המוקד היו בעיקר אחיו וויליאם וגיסתו קייט מידלטון, אך רבים מהם כוונו ישירות אל קמילה. למרות שהמשפחה עדיין לא הגיבה על הדברים, מקורות בממלכה טוענים שקמילה נותרה מבולבלת מההאשמות של הארי, בעוד המקורבים לצ'ארלס טוענים שלמלך יש אפס סובלנות לתגובות שליליות על אשתו.