אחרי ששיתפה תמונה בחזיה ותחתונים טיטי איינאו תהתה: "האם זה בסדר להעלות את זה"?

רגע לאחר ששיתפה תמונה שלה בחזיה ותחתונים תהתה טיטי איינאו מלכת היופי לשעבר האם כעת שהיא אמא היא צריכה לחשוב פעמיים מה היא מעלה

ארבעה חודשים אחרי הלידה וטיטי איינאו עדיין מתרגלת לחיים שלה כאמא טרייה. אחרי שחשפה כי חזרה למשקל שלה, אך גופה כלל לא נראה אותו הדבר ואף דיברה על ההתקרחות האופיינית בחודשים שלאחר הלידה, שיתפה מלכת היופי לשעבר על הדילמות שהיא חווה וההשפעה של העבודה שלה כדוגמנית על עתיד הילדים שלה. "התקלחתי וצילמתי את התמונה בגלל ההתקרחות, ואז קלטתי שאני עם חזייה ותחתונים ופתאום מצאתי את עצמי שואלת: 'זה בסדר להעלות את התמונה הזו? לפני כמה ימים הבן של באבי (עמית) שיתף אותי שאחת הבנות בכיתה אמרה לו שיש תמונה שלי בלי בגדים שהיא ראתה וניסתה להציק לו. ישר התכווצתי, עזבו את זה שאין לי תמונות כאלה, אבל העובדה שאני דוגמנית וכן יש לי תמונות "חשופות", כי זו הבחירה שלי וזו העבודה שלי ואני שלמה עם זה אבל פתאום זה הכה בי שיש לי ילד אומנם לא ילדתי אבל עכשיו אני חלק מחייו והוא צריך להתמודד עם שאלות שקשורות בעבודה שלי".

כתבות נוספות במדור סלבס:

 

טיטי איינאו
טיטי איינאו | צילום: אינסטגרם

עוד המשיכה ואמרה איינאו, שבקרוב תהפוך לאישה נשואה "ומה עם הבן שלי ישיש מצב שיציקו לו כי אמא שלו דוגמנית ויש לה תמונות ובאינטרנט, לא כמו של אימהות אחרות. איך אני מסבירה את זה שזה בסדר שיש לאמא כאלה תמונות? הרי השאלות הללו לא היו נשאלות אם הייתי האבא בסיפור. עמית הוא ילד בוגר ומדהים והתמודד עם זה מעולה אבל זה השפיע עליי. פתאום קלטתי שקשה לי לעלות תמונה כזו. עצרתי ואמרתי: 'זו אני!'. העולם צריך לקבל את זה שיש נשים שמתלבשות ככה ומרגישות נוח לא בגלל הגוף, אבל מרגישות שלמות עם הבחירה שלהן ולהציג את עצמן בצורה כזו בלי שזה יפגע בעובדה שהן אימהות ונשים חזקות. יתרה מכך, אני אחנך את הבן שלי להסתכל מעבר לבד שהאדם לובש ומעבר לצבע שלו ומעבר לאמונה שלו. אנשים הם סך הכל בשם ודם, לכולנו אותם חלקים פנימיים ולכולנו מגיע את ההזדמנויות, נקודה", כתבה.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by טיטי איינאו (@titiayenew)