"יצאתי אידיוט": תום ברכה מגיב לדרמה ששודרה ב"האח הגדול"

הראיון של תום ברכה שהוצג בפרק להדר גרם לצופים לתפוס אותה הרבה יותר רגישה ואותנטית, אבל הציג את הפרצוף האמיתי של המודח הטרי. כעת הוא פותח מצלמה ומתנצל על הדברים: "הגעתי מאוד חם ואמרתי דברים קצת נראה לי קשים"

זמן צפייה: 01:21

נראה שתום ברכה צפה אתמול בפרק של "האח הגדול" והוא לא היה גאה בכלל במה שראה. אחרי שמצא את עצמו שוב בדיבור עם משולש האהבה בינו לבין הדיירות פרידה והדר, הוא פתח לראשונה מצלמה ודיבר על איך שהתנהג.

לאחר שהדר צפתה בראיון של ברכה, היא ישבה עם פרידה וניהלה איתה שיחת יישוב סכסוכים ולראשונה הביעה רגש אותנטי. בתגובה, המודח החליט להעלות סטורי לחשבון האינסטגרם שלו ולהתנצל: "לא נראה לי אף פעם הסתכלתי על טלפון ודיברתי, קצת מביך, אבל אני רוצה להגיב על הפרק שהיה היום ועל הראיון שהבאתי דקה אחרי שיצאתי מהבית", אמר והוסיף, "דבר ראשון, כשראיתי את זה - אני מרגיש שיצאתי אידיוט, אמיתי, זה היה לא אחד הרגעים הטובים שלי".

תום ברכה
תום ברכה | צילום: מיכה לובטון

"יצאתי מהבית, הייתי בבאסה, הייתי בסערת רגשות כזה, לא הצלחתי להירדם, קיבלתי המון הודעות מחברים, זה היה ככה, זה היה ככה. לא הספקתי לראות את הפרקים, הגעתי מאוד חם ונראה לי שראו את זה גם, ואמרתי דברים קצת נראה לי קשים או... בכל מקרה, רציתי להגיד שזה לא מה שאני חושב, והתראיינתי אחרי זה עוד הרבה מאוד פעמים, ואני בטוח שלהיות בבית ולשמוע את הדברים האלה זה אולי אחד הדברים המבאסים, ולראות את זה ו... לא להגיב. זה נראה כאילו דיברתי מהאגו ואני חושב שהיה שם הרבה אגו, וזהו אני מתבאס על זה ורציתי לשתף".

פרידה עוזיאל, הדר שירי