אחרי ההתבטאות השנויה במחלוקת דניאל גרינברג מצהירה: "לא חוזרת בי אפילו לרגע"

דניאל גרינברג ניהלה שיחה עם בתה וגררה תגובות רבות כשאמרה לה "את תדאגי לאבא, כי את האישה". למרות הביקורת נראה שהיא לא מתנצלת ולא מתחרטת - להפך

דניאל גרינברג | צילום: רפי דלויה

דניאל גרינברג, גרושתו ואם ילדיו של הזמר אייל גולן לא מפסיקה לייצר כותרות בעזרת התבטאויות כאלה ואחרות ברשתות החברתיות שלה. בין שמועות על קאמבק ואחרי שלא פסלה הבאת ילד נוסף לעולם עם האקס המפורסם אתמול עוררה כוכבת "האח הגדול" סערה נוספת, כשבמהלך שיחה עם בתה מיאל בת ה-3 הסבירה לה כי היא צריכה להכין את הבית, לסדר ולבשל לאביה שמגיע לבקר אותה מעצם היותה "אישה".

כתבות נוספות במדור סלבס:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Daniel greenberg (@daniel_greenbergg)

בסרטון כביכול תמים שהעלתה לסטורי וגרר הרבה תגובות אמרה ""את תכיני לאבא לאכול? את תדאגי לאבא, כי את האישה. את אישה טובה, נכון?" אבל נראה שגם שעות אחרי המילים השנויות במחלוקת גרינברג לא מתנצלת על הדברים שאמרה ולהפך, אף דוגלת ומחזקת אותם. גרינברג העלתה סרטון הבהרה והסבירה: "אני לא חוזרת בי אפילו לא לרגע, אני באמת כל כך נצמדת למילים שלי" אמרה והוסיפה "אני רוצה להגיד לכם שאני גדלתי בבית שאין דבר כזה שאבא שלי יחזור מהעבודה ואמא שלי לא תכין לו לאכול ואין דבר כזה שאמא שלי לא תכין שולחן שישי ותדאג שכולנו נאכל. אני לגמרי דוגלת בערכים האלה להעביר לילדה שלי שאם אבא שלך מגיע אליך הביתה אז כן תפנקי אותו ותכיני לו לאכול. אני בת 29 וכשאבא שלי מגיע אלי אין דבר כזה שאני אדע שהוא רעב ואני לא אעמוד ואכין לו כאילו הוא הילד שלי".

לסיכום אמרה: "אז אני מאחלת לכל מי שראה את מה שאמרתי בצורה לא טובה אני שיא העצמה נשים ואני שיא השוויון זכויות אבל אני חושבת שאין ערך מדהים כזה כמו להעביר לילדה שלי שתדאג עד היום האחרון שלה לאבא שלה בין אם זה לאכול בין אם זה כל דבר".