"אל תחבק אותי, זה לא נעים לי": תקוה גדעון חושפת הטרדה שחוותה

תקוה גדעון חשפה כי אדם בן 80 מהשכונה שלה חותר למגע ומנהל איתה שיח שגורם לה לחוש אי נוחות. למרות זאת היא מסרבת להגיד זאת כ"הטרדה מינית"

תקוה גדעון
תקוה גדעון | צילום: אינסטגרם

זוכת "האח הגדול" תקוה גדעון העבירה עוד יום בביתה תוך שהיא משתפת את העוקבים שלה במה שעובר עליה. מבלי להתכונן יותר מדי, החליטה יוצאת הריאליטי לחשוף סדרת מפגשים עם אדם בן 80 שניסה ליצור איתה קשר בכמה הזדמנויות. למרות שהיא חשה לא בנוח מהסיטואציה, ואף סיפרה איך העמידה אותו במקומו, גדעון מסרבת להגדיר את המקרה כ"הטרדה מינית".

כתבות נוספות:

"יש איזה זקן שהוא נחמד כזה, אבל לא תמים. מכירים את זה שאתם מזהים מגע של מישהו שהוא קצת סוטה?", פנתה גדעון לצופים "אז כשזה מישהו מבוגר, זה קצת יותר בעייתי. כי לא נעים כזה". המשיכה ושיתפה "בקיצור ראיתי אותו היום, אחרי כמה ימים שבאמת לא ראיתי אותו למזלי. הוא בא לחבק אותי, ותמיד הוא אומר לי 'שלום', יש לו מין משהו כזה משהו לא נעים", הסבירה. "אז אמרתי לו 'שומע? אל תחבק אותי. זה פחות נעים לי', ואז הוא אמר 'מה? אני רק רוצה להגיד לך שלום'. ואז הוא ביקש ממני את מספר הטלפון ואמרתי לו 'לא, אני לא מעוניינת', ואז הוא אמר לי 'רק לדבר' ואמרתי לו 'לא, לא מעוניינת'", המשיכה לספר. "ואני מדברת אתכם על אדם בן שמונים".

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Tikva Gidon (@tikvagidon)

"בקיצור, מאותו רגע אני כל הזמן חושבת אולי העלבתי אותו, אולי פגעתי בו, אבל אני יודעת להבדיל", תקוה מיהרה להסביר ולהגיד "הטרדה מינית זה לא הסיפור" אך שיתפה בתחושות ואמרה "לא יודעת להסביר לכם את זה. מגע לא נעים. והוא כל הזמן חותר למגע, ופעם ראשונה העמדתי אותו במקום והרגשתי טוב כשהעמדתי אותו באותו רגע במקום", שיתפה.  "אבל אז חזרתי הביתה ואמרתי 'יואו, למה אני מרגישה לא נעים ולא הוא?"