"לא רוצה לאכזב אף אחד": האמת מאחורי הערב הגדול של עדן פינס בשבוע האופנה

רגע אחרי שכבשה את המסלול ופתחה את "שבוע האופנה" עדן פינס חושפת כי היא הרגישה מאוד רע וכעת, לוקחת פסק זמן לאזן את הבריאות שלה

זמן צפייה: 00:14

רגע אחרי שחזרה ממאוריציוס, שם צילמה קמפיין אופנה חדש, החלה הדוגמנית עדן פינס להתכונן לפרוייקט הבא - שבוע האופנה. הכוכבת היפה, קיבלה את הכבוד לפתוח את תצוגת האופנה של אלון לבנה בערב הגאלה של "שבוע האופנה קורנית FAC תל אביב 2023" הנערך השבוע בהאנגר 11 בנמל תל אביב על ידי היזם והמפיק מוטי רייפ, וכמובן גנבה את כל ההצגה.

כתבות נוספות במדור סלבס:

עדן פינס
עדן פינס | צילום: אבשלום זוהר

בלוק היסטרי ועם ישבן חשוף במפתח בצורת לב, שרפה פינס את המסלול והראתה לכולם מה היא שווה. אך מבעד למקצוענות המופלאה מסתבר שעדן כלל לא הייתה במיטבה והיום היא מצאה את עצמה מרותקת למיטה. "אני באמת לא זוכרת מתי היתה הפעם האחרונה שהייתי חולה ככה ברמה שהסינוסים שלי מתפוצצים" כתבה, "אני בקושי יכולה לפתוח את העיניים. הגוף שלי מתחנן למנוחה אבל עדן כעדן, וורקהוליק. קמתי ללו"ז ומלא מטלות, לא רוצה לאכזב אף אחד. רק לרצות את כולם וממשיכה לעבוד וברוך ה' על העבודה שלי. אבל יש עוד עבודה אחת והיא עבודה עצמית".

עוד הוסיפה: "להבין שאני לא רובוט וזה שאני חולה זה לא בשליטתי אבל לדאוג לבריאות שלי כן, וזה הדבר שאני הכי מזניחה. היום החלטתי לעצור ולהקשיב לגוף כי זה באמת כבר לא עובר והיום זה החמיר ברמות שיא. ביטלתי את כל התוכניות שלי והיום אני פשוט לא זזה מהמיטה".

עדן פינס
עדן פינס | צילום: אינסטגרם

עדן פינס
שרפה את המסלול. עדן פינס | צילום: Haydon Perrior