שברה את הרשת: רונית יודקביץ העלתה תמונה בבגד ים קטנטן

בגיל 57 וללא שום פחד מהסופה המתחוללת בחוץ, בחרה הדוגמנית ואשת העסקים רונית יודקביץ להעלות תמונה בבגד ים קטן

רונית יודקביץ' | כל מה שיפה עם שלי גפני

איך חכמים וגדולים אמרו? זה לא הגיל זה התרגיל! נראה שהסופה ברברה ממש לא מטרידה את הדוגמנית ואשת העסקים רונית יודקביץ, כך שבאחד הימים היותר קרים של השנה היא החליטה לעלות על בגד ים קטנטן ולהעלות תמונה חשופה לרשתות החברתיות.

כתבות נוספות במדור סלבס:

רונית יודקביץ
רונית יודקביץ | צילום: אינסטגרם

המראה החושפני לא חדש, ואנו רגילים לראות אותו בעיקר בקרב הכוכבות הצעירות יותר שממש לא מתביישות לחשוף את גופן ברשתות החברתיות אבל בהחלט הגיע הזמן לצעד דומה גם בקרב הדוגמניות הקצת יותר מבוגרות. "כי אני אישה בת  ומותר לי ללבוש בקיני" כתבה יודקביץ בסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה ואף שאלה את העוקבים לדעתם "אז מה אתם אומרים"?

אנחנו חושבים שאם התמונה הזו הייתה מככבת גם בפיד של אשת העסקים היא לגמרי הייתה גוררת אינסוף תגובות מחמיאות, שכן אין ספק שזה באמת הישג וכבוד להיראות ככה בגיל הנושק ל-60. אז מה הסוד שלה? בראיון שהעניקה למגזין "את" בנובמבר האחרון סיפרה כי היא לא עברה ניתוחים פלסטיים, ומלבד טיפול בוטוקס בודד שעשתה במצח לפני כמה שנים, היא לא מתקרבת למזרק. היא מאמינה בשנת לילה של שמונה שעות ולהירדם בלי הנייד ובלי טלוויזיה ברקע. אבל מעל הכל, חשוב לה להיות שלמה עם עצמה. ובכן - נראה שזה עובד לה!