אין חגיגה: בגלל מצבו הרפואי, מסיבת יום הולדת של אייל גולן בוטלה

אחרי שהתעלף באמצע הופעה וביטל את הופעותיו ביום העצמאות בגלל מצבו הרפואי, אייל גולן מבטל גם את כל חגיגות יום הולדתו

יום הולדת אייל גולן
אייל גולן | צילום: ראובן שניידר

נראה שהזמר המסלסל ממש לא בקו הבריאות ואחרי שעצר את הופעתו באמצע לפני כשבועיים לאחר שהתעלף על הבמה, חש ברע ונזקק לטיפול רפואי - מגיע עוד צעד מדאיג. אייל גולן שכבר הכריז כי לא יופיע השנה לראשונה מזה שנים בחגיגות יום העצמאות, כחלק מהליך ההתאוששות שלו וההחלמה ביטל השבוע גם את חגיגות יום הולדתו.

על פי ידיעה שפורסמה במאקו סלבס, אתמול (רביעי) הייתה אמורה להתקיים מסיבת יום הולדת גדולה ומושקעת עם מאות מוזמנים, אוכל אלכוהול בקיצור, חינגה אמתית כמו שהוא יודע. אך בעקבות מצבו הרפואי הוחלט לדחות את האירוע ונמסר כי היא תתקיים במהלך השבועיים הקרובים אלא שהיום, נמסר ממקורבים כי החגיגות לא יתקיימו כלל.

אייל גולן
אייל גולן | צילום: אלוני מור, יח''צ

אחרי שחגג את יום הולדתו עם ילדי בפרטיות, גולן יסיים את חגיגות יום הולדתו ולא יקיים אותה גם בהמשך. מצבו הרפואי של גולן, שעל אף שמעט השתפר - עדיין לא מאפשר לו ליהנות ולחגוג כמו שצריך והוא מעדיף לנוח ולצבור כוחות ולמענו ולמען הקהל שלו. בשבוע שעבר יממה לאחר שעצר את הופעתו שלח גולן זריקת הרגעה לקהל והסביר את מצבו וכתב: "'אתם יודעים שהתקשורת בינינו היא הדבר הכי חשוב לי ואני רוצה לשתף אתכם במה שעובר עליי. לפני כשבועיים עברתי ניתוח כירורגי שתהליך ההחלמה ממנו יותר קשה משחשבתי. כשהגיעו ההופעות השבוע הרגשתי שאני פשוט לא יכול לאכזב אתכם, עם כל הכאבים שלי ידעתי כמה אתם מחכים לזה, במיוחד בתקופה הזו שכולנו נמצאים בה והחלטתי שלא לבטל את ההופעות ולעשות את המקסימום מבחינתי בשביל לשיר לכם. אתמול במהלך ההופעה השנייה הכאב פשוט הכניע אותי והרגשתי שאני לא יכול לעמוד על הרגליים''.

עוד הוסיף גולן "זה הדבר האחרון שרציתי שיקרה ולכן אני מבטיח לכם שכל מי שרכש כרטיס, אנחנו נשחזר את הערב הזה בצורה הכי מדהימה שיש, רוכשי הכרטיסים יקבלו הודעה בימים הקרובים.

''ברשותכם אני רוצה להודות לצוות מגן דוד אדום שהעניקו לי טיפול רפואי במקום, צוות מסור ומדהים שעזרו לי מאוד, תודה לכל אנשי ההפקה ולצוות האנגר 11. ולכם קהל שלי, תודה על הדאגה, החום והאהבה המטורפת!!
אתם הקהל הכי טוב והכי חזק שקיים בכל העולם. אוהב אתכם בכל ליבי ומחכה כבר לפעם הבאה שנפגש, נשיר, נרקוד ונתרגש יחד. חג פסח שמח ורק בריאות לכולם״.