טל טיטו מגיבה לתביעה של אייל גולן: "מגיע לי, אני שמחה שזה קרה"
הדיירת שיצאה מ"האח הגדול" גילתה שזכתה לתביעת ענק מהזמר על סך 200 אלף שקלים בעקבות ציוצים מהעבר - והתגובה שלה לעניין תפתיע אתכם: "חשבתי על הילדים שלו, זה הלחיץ אותי. קיבלתי חתיכת סטירה מצלצלת"
הדבר האחרון שטל טיטו, המודחת הטרייה מבית "האח הגדול", ציפתה לו כשיצאה מהבידוד הממושך בנווה אילן, זה לפגוש כתב תביעה על סך 200 אלף שקלים מאחד האנשים החזקים בתעשיית המוזיקה בישראל - אייל גולן.
כזכור, במהלך שהותה בבית, הוגשה נגד טיטו תביעת לשון הרע בעקבות ציוצים ישנים שפרסמה ברשת החברתית X (טוויטר לשעבר), בהם כינתה את הזמר "אנס". הזמר והמערך המשפטי שלו, שמנהלים בשנים האחרונות מלחמת חורמה חסרת פשרות נגד כל מי שמטיח בו האשמות קשות ברשתות, לא היססו ושלחו לה את התביעה היישר ל"חיים האמיתיים" שחיכו לה בחוץ.
כתבות נוספות במדור סלבס:
כעת, כשהיא מנסה לעכל את נחיתה הרכה (או שלא) למציאות, התייצבה טיטו לראיון חשוף בפודקאסט של ערן סויסה ב"פוריל", וסיפקה תגובה מפתיעה, בוגרת וכזו שלא מנסה להתחמק מאחריות. "אחד מהדברים שמאוד כואבים לי זה חוסר האחריות שלי", הודתה טיטו בשיחה הגלויה. "טעות שלא עברתי על זה. בסוף יש לך אחריות בתור בן אדם מפורסם, אין מה לעשות. זו ההבנה ברמה שאמרו לי כשזה קרה, שאייל גולן תובע אותי, הייתי כזה, 'מה? אייל גולן מכיר אותי?'".

טיטו לא ניסתה להקטין את האירוע, ושיתפה בתחושות הלחץ הקשות שתקפו אותה ברגע הגילוי, במיוחד כשהבינה את ההשלכות של המילים שכתבה על המשפחות המעורבות: "זה הלחיץ אותי כי חשבתי על הילדים שלו, על אמא שלי. חשבתי על המשפחות. אני שמחה על הדבר הזה, אמיתי. חתיכת סטירה מצלצלת וזה מגיע לי".
האם החרטה הפומבית הזו וההבנה של טיטו ש"זה מגיע לה" יובילו לפשרה מחוץ לכותלי בית המשפט מול הזמר הלאומי, או שגולן ילך עם התביעה הזו עד הסוף? אנחנו נמשיך לעקוב ולעדכן.


