הודו לשם: עינב בובליל קיבלה את האינסטגרם שלה בחזרה

אחרי שבוע של שקט תעשייתי והיעדר הכנסה - עינב בובליל קיבלה בשעה טובה את חשבון האינסטגרם שלה בחזרה. רוצים לדעת איך בישרה על שובו של הפרופיל שלה? רמז: בהרבה יותר פרופורציה מדניאל עמית

עינב בובליל
עינב בובליל | צילום: פרטי

שבוע לא פשוט בכלל עבר על עינב בובליל, כמו גם על העוקבות שלה, זאת לאחר שחשבון האינסטגרם שלה הושבת, בדומה לבלוגרית האוכל דניאל עמית. אחרי שמונה ימים של דממה, שגם הביאו להפסד לא מבוטל של כסף, זאת לאור העובדה כי כוכבת "האח הגדול" לשעבר מתפרנסת בימים אלו בעיקר מקמפיינים ממומנים באינסטגרם. נראה שלא מעט אנשים היו מעורבים רגשית בסיפור השבתת החשבון, ובובליל הפכה את העמוד העסקי שלה של מוצרי הטיפוח לאמצעי התקשורת שלה עם העוקבות. אך היום, יממה אחרי שדניאל עמית קיבלה את החשבון שלה בחזרה, הגיע תורה של עינב.

עינב בובליל
עינב בובליל | צילום: שוקה כהן

לעומת עמית, שהגיבה בדמעות של שמחה, רעד ובעיקר הומור עצמי על ההתרגשות חסרת הפרופורציה, בובליל החליטה להודות לקדוש ברוך הוא על חזרת החשבון שלה. את הסטורי הראשון שהעלתה מאז ההשבתה הקדישה לתמונה של תפילת "מזמור תודה".

עינב בובליל
עינב בובליל | צילום: אינסטגרם

בשבוע שעבר במהלך סשן "שאלות תשובות" שערכה בחשבון האינסטגרם העסקי שלה סיפרה בובליל: "בוודאי שנגרם לי נזק כלכלי. מלבד החברות שאני עובדת איתן, יש לי את העסקים שלי שזה מותג האיפור, טוחן האשפה והספר, שגם הם כמעט ולא עבדו השבוע כי האינסטגרם שלי זה בעצם כלי השיווק שלי", אך למרות הקשיים הדגישה, "כל האתגרים נשלחים מלמעלה כדי לחזק את האמונה" ואף הוסיפה: "אין לנו על מי להישען אלא על אבינו שבשמיים".