עומר יאהב? שלי סרבריאניקוב עשתה מהפך בלוק
היא רק יצאה מבית "האח הגדול" אבל שלי סרבריאניקוב כבר מסתערת על הביצה. אחרי שקטפה קמפיין, המודחת הטרייה הגיעה למספרה ועשתה שינוי מרענן. מה יחשוב על כך בן זוגה?

רק בתחילת השבוע היא צעדה במורד המדרגות של בית "האח הגדול", ונראה ששלי סרבריאניקוב ממש לא מתכוונת לבזבז אף רגע של תהילה. בזמן שהיא מתרגלת מחדש לחופש ומחכה בקוצר רוח לבן הזוג שלה, עומר ציפורי, שעדיין נמצא עמוק בתוך המשחק - שלי החליטה שהגיע הזמן למהפך.
כתבות נוספות במדור סלבס:
אחרי שרק אתמול בישרנו לכם לראשונה על הקמפיין החדש והנחשק שהיא הספיקה לסגור רגע אחרי היציאה מהבית, מתברר שזה לא השינוי היחיד בחייה. כדי לחגוג את הג'וב החדש ואת החזרה לחיים האמיתיים, שלי החליטה שהגיע הזמן למהפך דרסטי במראה. את החודשים האחרונים על המסך שלנו היא העבירה כברונטית עם גוונים עדינים, אבל אתמול היא התייצבה במספרה, התיישבה על הכיסא ויצאה משם כשהיא בלונדינית של ממש! נראה שהלוק החדש והזוהר הולך להצטלם נהדר על סט הצילומים של הקמפיין הטרי.

עכשיו, השאלה הגדולה היא: מה עומר יגיד על המהפך? אנחנו מהמרים שברגע שהוא ייצא מהבית (בתקווה מבחינתו, רק עם המיליון בגמר) ויראה את בת הזוג שלו גם בלונדינית וגם הפרזנטורית החדשה של הביצה - הלסת שלו הולכת ליפול לרצפה.




