עקיצה או הרמה? נתנאל לא התאפק והגיב לסרטון של דיאן

דיאן שוורץ כיכבה בסרטון שעלה בחשבון של האח הגדול בו היא מברכת את השנה החדשה, אך מה שתפס את תשומת לב הגולשים היא התגובה של נתנאל

זמן צפייה: 00:51

סרטון מחווה לשנה החדשה בכיכובה של דיאן שרף את הרשתות, לאחר שנתנאל בחר לענות לה בתשובה משלו. בסרטון, שעלה בעמוד האינסטגרם הרשמי של האח הגדול, דיאן מברכת את השנה החדשה עם ריפרור לאחד המשפטים האייקונים שלה: "אני בת 23 דניאל". דניאל הגיב: "ילדת אותי?" אבל התגובה שמשכה את מירב תשומת הלב היא תגובתו של האקס הטרי, נתנאל רודניצקי.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by האח הגדול (@bigbrotherisrael)

כתבות נוספות בתרבות ובידור

נתנאל הגיב לדיאן עם ריפרור משלו למשפט ידוע אחר של דיאן: "פיפי, חרטטנית", והתגובה שלו לא עברה מתחת לרדאר. חלק מהגולשים ביקרו את נתנאל וטענו שהוא עדיין תקוע בעבר, בעוד אחרים החמיאו ואף תהו אם ייתכן ומסתמן לו קאמבק.

התגובה של נתנאל
התגובה של נתנאל | צילום: צילום מסך

לא ברור אם מדובר בהרמה או עקיצה, שכן ידוע שהפרידה בין השניים לא הייתה נטולת דרמות. דיאן ונתנאל היו אחד הזוגות הבולטים בתולדות התוכנית, וסיפקו רגעים בלתי נשכחים במהלך שהותם בבית. השניים נאלצו להפרד כאשר דיאן הודחה מהבית ויצאה דרך הדלת המסתובבת. הם התאחדו שוב לאחר הגמר הגדול, ונתנאל אף ביקש מדיאן את מספר הטלפון שלה לראשונה לעיניי המצלמות. השניים עברו לגור יחד, ונראה שהיה להם עתיד ורוד, אך לפני כחודש החליטו השניים להיפרד, ואף נקלעו לויכוח ציבורי כשדיאן טענה שנתנאל השתמש בפרידה שלהם כדי לקדם את הסינגל החדש שלו. נתנאל מצדו הכחיש ואמר: "אין לי דבר להראות או לשתף אתכם מלבד המוזיקה שלי. פעם שיתפתי אכם בבת זוגתי ובמוזיקה שלי, היום רק במוזיקה שלי".