הגיע הזמן באמת: אנה ארונוב סוף סוף קיבלה את האישור המיוחל

אנה ארונוב בת ה-41 רגילה לעשות דברים באיחור, ורק עכשיו החליטה לסיים את לימודי הנהיגה ולהוציא רישיון. בשעה טובה

אנה ארונוב
אנה ארונוב | צילום: אינסטגרם

הרקדנית אנה ארונוב מסתבר רגילה לעשות דברים באיחור, כך שרק היום (שני) בגיל 41 היא סוף סוף קיבלה את האישור המיוחל לעלות לכביש! האמא העסוקה, ככל הנראה הבינה שבמדינה שלנו ועם תחבורה ציבורית לא מבוססת קשה להתנייד, כך שלאחר שיעורי נהיגה וטסט אחד היא קיבלה רישיון נהיגה.

כתבות נוספות ברשת סלבס:

אנה ארונוב
אנה ארונוב | צילום: אינסטגרם

בפוסט נלהב שהעלתה בחשבון האינסטגרם לצד תמונה שלה מחזיקה שלא "נהג חדש" פתחה ארונוב בווידוי. "נתחיל מהסוף. אני אנה בת 41 והיום עברתי טסט ראשון וקיבלתי רישון נהיגה. הרבה דברים בחיי קורים מאוחר אבל תמיד קורים. ועל זה אני גאה בעצמי. אני לא מוותרת, לא מרימה ידיים, בסוף הדברים מגיעים, גם אם באיחור אופנתי או אופנתי פחות" כתבה והסבירה "למדתי לרכב על אופניים בגיל 30. וכבר עשור אני רק על האופניים. הכרתי את אייל בגיל 36. ותמיד האמנתי שיגיע האחד שלי גם אם זה לוקח הרבה זמן. ילדתי בגיל 39 את הילד החמוד ביקום. ואני מאושרת להיות אמא. ועכשיו בגיל 41 קיבלתי רישיון נהיגה. כלום לא מאוחר. אף פעם. הכל יכול לקרות בכל גיל. צריך רק מספיק לרצות וגם לפעול כמובן. ואללה תיאוריה ראשונה, טסט ראשון. גאה בעצמי מאוד"

לסיום כתבה ואמרה: "אני בטוחה שאבא שלי מסתכל עליי מלמעלה ומאושר. כל ארוחת שישי הוא היה שואל אותי מה עם רישיון נהיגה. אבא זה גם בשבילך. אתה רואה, בסוף עשיתי את זה".