יכל להיגמר אחרת: זה מה שקרה כשאיתי לוי ואייל גולן הגיעו לאותה יום הולדת

הקולגות לשעבר והיריבים של היום איתי לוי ואייל גולן הוזמנו לאותה חגיגית יום הולדת - והצליחו להימנע ממפגש מביך. וגם: מדוע טיילור מלכוב פרצה בבכי כשפגשה את האקס לירן דנינו?

אייל גולן, איתי לוי
אייל גולן, איתי לוי | צילום: אור גפן

חגיגות יום ההולדת בביצה ממשיכות, כשהפעם היה זה תורו של הרווק הטרי רועי סנדלר לחגוג בענק 25 אביבים ועל הדרך להשיק סינגל חדש. אז למרות שהאקסית המיתולוגית אנה זק לא הגיעה למאורע המרגש, היו לא מעט כוכבים בביצה שדווקא כן התייצבו, פלוס מפגש מביך שנמנע ומפגש אקסים עתיר דמעות שהתרחש. בין רשימת המוזמנים נכחו גם אייל גולן ובן החסות לשעבר והצ'ילבה להיום איתי לוי. כבר תקופה ארוכה שהשניים לא נפגשו, בטח לא באירוע מתוקשר. למרות מצבו הרפואי והעובדה שביטל את חגיגות יום הולדתו ואת מופעי יום העצמאות, הגיע הזמר המסלסל גולן לכבד את החבר הטוב, ושידר עסקים כרגיל.

רועי סנדלר, אייל גולן
רועי סנדלר, אייל גולן | צילום: אור גפן

לוי, שייתכן והיה בטוח שגולן לא יגיע בגלל מצבו הרפואי הגיע גם הוא למקום, אך על פי יודעי דבר המתין במכוניתו עד שזה יעזוב את המקום - ורק לאחר מכן יוכל להיכנס למסיבת הבריכה לחגוג. ואכן כך קרה, בתיאום מושלם, בשניה שגולן נכנס לרכבו, לוי נכנס למסיבה ובכך מנעו השניים רגע מפגש מביך שהיה עשוי להפוך לויראלי ברשתות החברתיות.

עוד התייצבו במפגש אקסים מביך טיילור מלכוב שפגשה את בן הזוג לשעבר בן זיני וגם את לירן דנינו שהגיע עם הכלבה המשותפת, דבר שגרם לדוגמנית לפרוץ בבכי גדול ולהכניס אותה לסערת רגשות מאחר ולא ראתה את הכלבה כבר שלושה חודשים מאז שהחליטו על פרידה. עוד הגיעו: אגם בוחבוט ובר ברימר, אודיה אזולאי, רביב כנר ובת בזוג, רומי גיאור, ספיר קשתי, סטפן לגר, קארין עליה, עדן חסון, גל אדם, ברק שמיר ורומי פרנקל, תומר ורון אלוף, קים אור אזולאי ויפתח זיו ועוד.

איתי לוי וסטפן לגר
איתי לוי וסטפן לגר | צילום: אור גפן

לירן דנינו, טיילור מלכוב
לירן דנינו, טיילור מלכוב | צילום: אור גפן

עדן חסון
עדן חסון | צילום: אור גפן

רביב כנר ובן הזוג
רביב כנר ובן הזוג | צילום: אור גפן

ספיר קשתי
ספיר קשתי | צילום: אור גפן