נרקיס במסר ברור: "אם את אישה ואת תומכת בחמאס - את פשוט כלבה"

הזמרת נרקיס, שבימים האחרונים נרתמה להעלאת המורל וביקרה פצועים בבתי חולים וכן מילואימנקים שהתגייסו ללחימה, התגייסה להסברה הישראלית. בסרטון שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, חשפה את כל האמת על הטבח המזעזע שביצעו מחבלי חמאס בתושבי העוטף - וסיימה עם מסר נחרץ

הזמרת נרקיס

ישראל במלחמה: עם פרוץ המלחמה והטבח המחריד שביצעו מחבלי חמאס ללא רחם בילדים, נשים, גברים ומבוגרים, עוד ועוד מסלבריטאי ארצנו התגייסו למען ההסברה הישראלית. מסרטונים ברשתות החברתיות ועד לריאיונות לכלי התקשורת ברחבי העולם. זמרים, שחקנים ומשפעינים עושים הכול כדי לחשוף את זוועות החמאס ולספר מה באמת קרה ועדיין קורה כאן.

הזמרת נרקיס, שבימים האחרונים נרתמה להעלאת המורל והלכה לבקר פצועים בבתי החולים, העלתה הבוקר (שלישי) סרטון הסברה לחשבון האינסטגרם שלה, שבו קראה במסר ברור לכל נשות העולם: אם את תומכת בחמאס - את פשוט כלבה. וכך אמרה נרקיס: "שלום לכולם, שמי נרקיס אני זמרת מישראל.  אני רק רוצה להגיד משהו לכל הנשים מרחבי העולם.

לכתבות נוספות:

 

"אם את אישה - ומאיזו שהיא סיבה את תומכת בחמאס או דאע"ש, אם את תומכת באונס נשים, בלדחוף חפצים לגופות שלהן ולשרוף תינוקות מול עיני האימהות שלהם - אז בואי אספר לך משהו: את לא אישה, את חתיכת כלבה". יו גו גירל. 

לצפייה בסרטון לחצו כאן!