"בלי כתר, בלי מצלמות - מהיום אחות": סיון קליין הגשימה חלום

סיון קליין, שזכתה לבנות קריירת דוגמנות והנחיה מאז שקיבלה את תואר "מלכת היופי" החליטה לעשות שינוי מסלול - וכעת סיימה את לימודי האחיות וקיבלה תעודה רשמית

סיון קליין
סיון קליין | צילום: אינסטגרם

במהלך שירותה הצבאי, אי שם בשנת 2003 זכתה סיון קליין בתואר הנחשק "מלכת היופי של ישראל". מאז, היא ביססה את מעמדה כדוגמנית עסוקה בתעשייה, עשתה עבודות הנחיה ונהנה מחיי הזוהר של ישראל הקטנה. אבל למרות הגלאם נראה שהייעוד שלה הוא שונה לחלוטין. לפני כארבע שנים החליטה קליין שהיא רוצה להיות אחות ונרשמה ללימודי סיעוד. כעת, אחרי שעברה את כל הלימודים הקשים והמבחנים המורכבים היא קיבלה את האישור באופן סופי.

"כשבנו נולד, נולד גם החלום להיות אחות" כתבה אתמול בשעות הלילה בחשבון האינסטגרם שלה לצד תמונה מהרגע המרגש בו קיבלה את התעודה המיוחלת "החלום, כמו בנו, הבשיל לאיטו בפגיה של החיים. לא כל החלומות נועדו שיגשימו אותם. על אלה שכן, אל תוותרו. 4 שנים אחרי שנולד, התיישבתי אצל המזכירה בבית הספר לאחיות באיכילוב. היא היתה ככ מופתעת שלא רשמה אותי בהתחלה. קאט. שנים אחרי. על הבמה. אין כתר. אין מצלמות. מהיום, גם אחות".

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Sivan Klein (@sivan_klein)

עוד שיתפה מרגעים בהם עלתה לבמה ואמרה: "אני רגילה לדבר על במות אבל הפעם אני חסרת מילים. אני גאה להיות חלק מחבורה מופלאה שכזו, תכלס עברנו שנתיים וחצי קשוחות ואינטנסיביות, לא מתפשרות בשום צורה, גם בזום בתקופת הקורונה. אני רוצה להגיד מיליון תודה לכולם. פגשתי כאן חברות לחיים וגם איך להציל חיים. תמשיכו לעורר השראה במיוחד בימים כאלו של קיטוב בעם שלנו. אני מסתכלת עליכן ואתן התקווה שלנו,אתן החיים"