"באה מכונית ודרסה שני בחורים לידי": איגי וקסמן נכחה בפיגוע בתל אביב

איגי וקסמן נכחה בבית הקפה הסמוך למקום בו אירע הפיגוע בתל אביב. בסטורי שהעלתה לעוקבים שלה שיחזרה את רגעי האימה " ראינו את הגופות ושמענו יריות"

זמן צפייה: 00:35

שעות לא פשוטות בכלל עוברות על תושבי מדינת ישראל עם היוודע החדשות המטרידות על הפיגוע שהתרחש בשעות הצהריים במרכז מסחרי קטן בצפון תל אביב. בין האנשים שנכחו במקום הייתה גם איגי וקסמן, שישבה באותה העת עם חברה בבית קפה, ממש בסמוך למקום האירוע. בסטורי בו היא נראית מבוהלת והמומה, היא פנתה לעוקבים שלה וסיפרה לה על רגעי החרדה הקשים.

איגי וקסמן
איגי וקסמן | צילום: אינסטגרם

תוך שהיא נראית בסערת רגשות דיווחה ווקסמן לעוקבים: "תקשיבו, הייתי בפיגוע שהיה פה. ישבתי בבית קפה ובאה מכונית ודרסה שני בחורים לידנו. אני בשוק" אמרה והוסיפה תיאור גרפי כשסיפרה "ראינו את הגופות שלהם. ואז שמענו יריות. ואו, אני לא מאמינה שזה קורה. תשמרו על עצמכם. אני לא מאמינה".

בסרטון נוסף שפרסמה בתיעוד ממצלמות האבטחה של בית הקפה נראית וקסמן בזמן רגעי האימה בו הרכב הדורס פוגע בהולכי הרגל כשהיא וכל האנשים במקום לוקחים את החפצים שלהם ובורחים מהמקום לחלק הפנימי של בית הקפה.

וקסמן מסרה לחדשות13: אני בסדר, הולכת להביא את הילדים מהקייטנות. ראינו את זה, אנחנו יושבים שם, חשבנו שזו תאונה. התחילו יריות וצעקו מחבל. הבום היה מהפגיעה בבחורים המסכנים. שמענו בום וראיתי מכונית מנופצת, הייתי בטוחה שיש הרוגים".