קברה לכולם: דיאן שוורץ בלוק יוצא דופן

דיאן שוורץ הגיעה למסיבת ההפתעה של איתי לוי כשהיא לחלוטין גנבה את ההצגה באווטפיט חשוף המציג את גופה החטוב

דיאן שוורץ
דיאן שוורץ | צילום: ארן חן צלמים

אחרי שחגג יום הולדת בתאילנד וחזר לארץ לפני מס׳ ימים, הגיע איתי לוי לאולם אירועים ״אמארה״ בנס ציונה בידיעה שהוא מגיע להופעה לעובדי אל על, אך כשעלה לבמה הופתע לראות בקהל את כל המשפחה והחברים שלו שחיכו במיוחד בשבילו. בעוד שזה היה הערב המיוחד של הזמר המסלסל, הייתה מישהי אחרת שלחלוטין גנבה את ההצגה. בערב חורפי במיוחד ובעיצומה של הסערה "ברברה", הגיעה דיאן שוורץ לחגיגה, בלוק וורוד ויוצא דופן, החושף את גופה החטוב של כוכבת "האח הגדול".

דיאן שוורץ ואיתי לוי
גנבה לו את ההצגה. דיאן שוורץ ואיתי לוי | צילום: ארן חן צלמים

דיאן שוורץ
דיאן שוורץ

כתבות נוספות במדור סלבס:

איתי לוי
סופרייז! איתי לוי | צילום: ארן חן צלמים

ראשונים עלו לבמה, "הפרויקט של רביבו" במחרוזת שירים אהובים, אחריהם עלה השדרן יורם סויסה שבישר לאיתי שהוא זכה בשבוע השני ברציפות במקום הראשון במצעד הים תיכוני הרשמי של ישראל *״חמסה״ ברדיו 101.5 עם שירו ״לפעמים״. לאחר הבשורה איתי נשאר על הבמה, הודה לאורחים בדמעות ולא הצליח לעצור את הדמעות. בהמשך הערב קיבל עוגת 3 קומות מעוצבת מהחברים מBUYME עם דמויות חברי הנבחרת שלצדו. אחרונה חביבה עלתה לבמה שרית חדד והופיעה עם מיטב הלהיטים הגדולים שלה.

בין החברים שהגיעו לפרגן: נסרין קדרי ובעלה רום, רוסלנה רודינה, סטטיק, סטפן, אופירה אסייג, דודו אהרון, אורטל עמר, בני פרץ, קובי פרץ, דורין דותן ובעלה, אוראל צברי, קווין רובין, לואי עלי, ג׳קי אזולאי, הצל, ישראל אטיאס, ליאל אלי עם בן הזוג, בר כהן ואליאב טעטי, אליקו עם בת הזוג, עדן מאירי, איתי גלו, רון ביטון, פאר טסי, לירן דנינו, חמימו, טל מוסרי ועוד.

בר כהן, אליאב טעטי
בר כהן, אליאב טעטי | צילום: ארן חן צלמים
נסרין קדרי
נסרין קדרי | צילום: ארן חן צלמים
סטטיק
סטטיק | צילום: ארן חן צלמים
רוסלנה רודינה, איתי לוי
רוסלנה רודינה, איתי לוי | צילום: ארן חן צלמים