כלום כבר לא יכול להפתיע: נתנאל רודניצקי הציע נישואים

לא רק ילד בדרך אלא משפחה ממש - שלחו ברכות לדייר "האח הגדול" לשעבר נתנאל רודניצקי שהציע נישואים לבת הזוג ההריונית יאנה ארונוב

נתנאל רודניצקי, יאנה ארונוב
נתנאל רודניצקי, יאנה ארונוב | צילום: ניר פקין

הכל קורה כל כך מהר ואנחנו מאוד מקווים שכוכב "האח הגדול" מוכן לכל השינויים הקרבים בחייו! רגע אחרי שבישרו כי הם מצפים לבייבי ראשון אחרי פחות מחצי שנה של זוגיות, נתנאל רודניצקי החליט להפוך את כל העניין לרשמי ולהציע נישואים לבת הזוג יאנה ארונוב. כן כן שלחו ברכות לדייר, שעד לא מזמן אחז בטייטל "האקס המיתולוגי של דיאן שוורץ" שלא רק שעומד להפוך לאבא בחודשים הקרובים, אלא גם לבעל מן המניין.

על פי הדיווח של "ישראל בידור" רודניצקי שלף אתמול טבעת ושאל את יאנה את השאלה החשובה ביותר, כשזו ענתה כמובן בחיוב. עבור רודניצקי זוהי החתונה הראשונה כמו גם ילד ראשון, שלא כמו בת זוגו המנוסה שהספיקה להתחתן, להביא לעולם תאומות מתוקות ואף להתגרש. בחודשים האחרונים מתגוררים השניים יחד עם בנותיה של יאנה ושיחקו ב"משפחה" וכעת הם הופכים את הכל לאמיתי ויהיו משפחה של באמת.

נתנאל רודניצקי, יאנה ארונוב
נתנאל רודניצקי, יאנה ארונוב | צילום: אינסטגרם

רק בתחילת החודש רמז לנו רודניצקי כי הוא עומד לעשות את הצעד המחייב, כשנשאל באינסטגרם על ידי עוקביו האם הוא חושב שהיחסים בינו לבין יאנה יסתיימו בחתונה. ""אני ויאנה כבר חצי שנה יחד. אהבה מטורפת שמעולם לא הרגשתי. היא מכילה אותי, מבינה אותי וכמובן שמקבלת. אישה מדהימה וחזקה ואמא הכי לביאה שאני מכיר. לא היינו ממשיכים להיות יחד אם לא היינו חושבים למסד את מה שקורה ביננו".