"אל תסתובבי עם אופק זה יוצר לך תדמית לא טובה": בר כהן קיבלה תגובה שהוציאה אותה מדעתה

לאחר בילוי עם החבר מבית "האח הגדול" אופק לוי, בר כהן קיבלה הודעה שטוענת כי היא לא צריכה להסתובב איתו מאחר וזה יוצר לה תדמית "לא טובה" - וכך היא הגיבה

בר כהן ואופק לוי | האח הגדול 4

גם בחיים מחוץ ל"אח הגדול" בר כהן ממשיכה לבלות עם חלק מהדיירים ששהו איתה בבית הסגור, ונהיו חברים שלה גם בעולם האמיתי. מעבר לאליאב טעטי, כיום בן זוגה המתגורר איתה ועם בנה ליאו, גם הדייר אופק לוי נשאר דמות דומיננטית בחייה ובימים האחרונים שיתפה הדיירת כי היא מבלה איתו לא מעט בשעות הפנאי.

כתבות נוספות:

 

בר כהן | האח הגדול עונה 4

עוקבת הדוקה, שבדרך כלל נוטה לפרגן לכהן בחרה לשלוח לה הודעה שקצת הצליחה להוציא אותה משלוותה. "אל תסתובבי עם אופק, זה יוצר לך תדמית לא טובה" כתבה לה והוסיפה "הוא ילד. מתאים לך להסתובב עם כל הכוכבות". יוצאת הריאליטי בחרה לצאת להגנת חברה וכתבה לאותה עוקבת "אסתובב עם מי שחבר שלי באמת ולא עם מי שכוכב כי אני לא כזו. תהיו רק ליד חברים שלכם ואנשים שעושים לכם טוב. ואל תאמינו לכל החברויות אינסטגרם שאתם רואים. לא נכנסתי לאח למצוא חברים אבל אופק הוא בין היחידים" כתבה והוסיפה "בסוף שנשארנו רק אני והוא היינו שם אחד עבור השניה לא משנה מה אתם ראיתם אחרי עריכה. כל חיי בחרתי חברים בפינצטה וכך אמשיך".

בר כהן על אופק
צילום: אינסטגרם