בדרכה שלה: האם נועה קירל שלחה מסר ואישרה את הפרידה?

שעות ספורות לאחר פרסום הפרידה של נועה קירל ותומר הכהן, הזמרת שלחה מסר בחשבון האינסטגרם ונראה שאישרה את הפרידה

זמן צפייה: 00:21

ימים של חוסר ודאות עברו על המעריצים של נועה קירל שתהו האם היא חווה בימים אלו עוד פרידה מתוקשרת. בסוף השבוע האחרון דווח כי היא ובן הזוג בשנה וחצי האחרונות תומר הכהן נמצאים במשבר ואתמול זה הפך לרשמי, לכאורה כשפורסם שהשניים החליטו להיפרד באופן סופי. מטעמה של הזמרת סירבו לתת תגובה רשמית ומקורבים טענו כי עוד לא נאמרה המילה האחרונה אבל נראה שאתמול, בזמן שהרשת געשה בדיווחים על פרידה סופית קירל העבירה עוד יום שגרתי כשבסיומו מסר לאומה.

כתבות נוספות במדור סלבס:

נועה קירל ותומר הכהן
נועה קירל ותומר הכהן | צילום: אור גפן

אחר הצהריים העלתה קירל סטורי לחשבון האינסטגרם שלה, שם נראית עושה ליפסינק לשיר של אריאנה גרנדה בו היא מדברת על האקס שלה. בתרגום חופשי לעברית שרה קירל את מילותיה של הזמרת הבינלאומית, "Let me love you' המדבר על פרידה.  "רק נפרדתי מהאקס, עכשיו אני פה רווקה, לא יודעת מה הלאה" שרה גרנדה כחלק מהשיר שבחרה קירל לשיר.

כזכור הפרידה של נועה ותומר מגיעה אחרי שתי פרידות משמעותיות בחייה של הזמרת בתקופה האחרונה, הן ממאמנת הכושר שליוותה אותה בתקופה האחרונה ליקי רוזנברג והן ממנהלת הרשתות החברתיות שלה רוני פרץ. קירל נמצאת בשיא של הקריירה שלה, לאחר שסיימה במקום השלישי באירווזיון וצפויה להופיע פעמיים בהופעת ענק בפארק הירקון, שיא שטרם נעשה לפניה.