אחרי הפרידה והשחרור: זה הצעד הבא של טיילור מלכוב

רגע אחרי הפרידה מלירן דנינו והשחרור מצה"ל, טיילור מלכוב אורזת מזוודת ויוצאת לטיול אחרי צבא

טיילור מלכוב בצילומים לרשימת המשפיענים של מעריב לנוער
טיילור מלכוב בצילומים לרשימת המשפיענים של מעריב לנוער | צילום: צילום: איתן טל. איפור, שיער וסטיילינג: סטודיו גילי אלגבי. התמונה צולמה בלון בובו בראון תל אביב, מרשת ׳מלונות בראון׳.

נראה ששנת 2023 נפתחה בשינוי משמעותי עבור הכוכבת טיילור מלכוב, שגם שינתה את הסטטוס שלה ל"פנויה" בעקבות הפרידה מבן הזוג בשנים האחרונות לירן דנינו, וגם אזרחית מן המניין לאחר סיום שירותה בצה"ל. אז לאחר שהדרמות בחייה קצת נרגעו, ועכשיו היא יכולה להתחיל ליהנות מהחיים החליטה מלכוב לקחת פסק זמן מהכל ולסוע לסוג של "טיול אחרי צבא".

 

בשונה ממרבית חבריה לשירות הצבאי, מלכוב לא תארוז מוצ'ילה ותסע למזרח, וגם לא לעשות טרקים בדרום אמריקה, אם כי הכוכבת הצעירה החליטה לציין את השחרור בטיול בנות עם חברות באמסטרדם היפה. שלא כמו משתחררים טריים, מלכוב יצאה לחיים האמיתיים היישר לעבודות שחיכו לה, אליהם הצטרף לאחרונה קמפיין חדש אליו לוהקה.

טיילור מלכוב
טיילור מלכוב | צילום: אינסטגרם

רגע אחרי שקטפה קמפיין מותג איפור בינלאומי, התבשרה לאחרונה טיילור כי היא נבחרה לשמש כפרזנטורית של מותר הטיפוח היוקרתי לשיער ז'אן מור. אז עם כמה שאולי היא הייתה רוצה להתנתק כמו בני גילה ולנשום אוויר הרים צלול, היא תישאר בארץ בתקופה הקרובה ותתמקד בקריירת הדוגמנות שלה.

טיילור מלכוב
טיילור מלכוב | צילום: טל עבודי