שירה לוקץ' הנכדה של שלדון אדלסון מודה: "לסבא שלי היה נשבר הלב אם הוא היה חי היום"

כוכבת "פקין אקספרס" שירה לוקץ' היא נכדתם של שלדון ומרים אדלסון, מתומכיו הגדולים של ראש הממשלה בנימין נתניהו, על הסט לקמפיין ראשון שלה לבגדי ים שאלנו אותה מה היא חושבת על הממשלה הנוכחית, המצב הבטחוני ואיך סבה היה מגיב לו היה בין החיים

זמן צפייה: 02:50

את בני המשפחה שלה אתם מכירים טוב כבר שנים רבות וכעת, הגיע הזמן של שירה לוקץ', בתה של יסמין לוקץ' מ"הכרישים", ונכדתם של המיליארדרים מרים ושלדון אדלסון, שמככבת בשבועות האחרונים בריאליטי הממכר "פקין אקספרס" אצלנו ברשת 13. לא רק שלוקץ' הגיעה כמתמודדת מן המניין לאחד האתגרים הגדולים של להסתדר עם דולר אחד ביום, היא גם הייתה מספיק אמיצה כדי לסמוך על צוות ההפקה שישדך לה פרטנר למסע אותו הכירה רק בתוכנית – מאור יוסף.

שירה לוקץ'
שירה לוקץ' | צילום: אור דנון

כעת, כשהיא מתקתקת משימות על המסך ושואטת קדימה לכיון המקום הראשון, מתחילה יורשת המילארדים לקטוף את פירות התהילה ולככב בקמפיין ראשון. פגשנו את מתמודדת הריאליטי על סט הצילומים לקמפיין בגדי הים של FIX. אחרי שלפני כשבועיים יוסף התראיין ולא חסך בביקורת על מערכת היחסים איתה, והודה "אני ושירה לא ביחד, אם להיות אמיתי אנחנו גם לא החברים הכי טובים", יצאנו לבדוק מה היה לשירה להגיב על מה שקרה, ואיך היא רואה את היחסים. "יש המון דברים שאנשים לא יודעים ושחווינו ביחד ושעברנו ביחד, הוא דיבר איתי והוא התנצל" אמרה ואף הוסיפה "אנחנו שני אנשים שמאוד נהנים מדברים שונים אבל מאוד אוהבים אחד את השני". ומה לגבי רומן? היה או לא היה? תצטרכו לצפות בראיון המלא בראש הכתבה.

עוד נושא שלא יכלנו להתאפק ולשאול עליו, בעיקר בגלל ההקשר המשפחתי, שכן כידוע שלדון אדלסון הוא הבעלים של "ישראל היום", עיתון שנהג לפאר את בנימין נתניהו ואת ממשלתו – הוא מה שירה חושבת על המצב בישראל ובעיקר על הממשלה והתפקוד של ביבי בראשה, ואיך לדעתה סבה היה מגיב למצב אם היה בחיים.

שירה לוקץ'
שירה לוקץ' | צילום: רומי רוט