סוף לדרמה: תיק החקירה שפתחה ספיר בורגיל נגד אברהם אקלום - נסגר

שנה אחרי שהתלונה החמורה של אשתו בנפרד, ספיר בורגיל, טלטלה את עולמו והובילה למעצרו - כוכב הריאליטי נושם לרווחה: "היו לילות בלי שינה ואנשים שחרצו דין, היום האמת קיבלה ביטוי רשמי"

אברהם אקלום
אברהם אקלום | צילום: אינסטגרם

שנה לא פשוטה עברה על יוצא "האח הגדול" אברהם אקלום, אך היום הוא יכול סוף סוף להשאיר את הפרשה המטלטלת מאחוריו. היום (שלישי) שיתף יוצא הריאליטי את עשרות אלפי עוקביו באינסטגרם בבשורה הדרמטית לה חיכה זמן רב: תיק החקירה נגדו נסגר באופן רשמי.

כזכור, הפרשה התפוצצה בקול תרועה רמה בקיץ שעבר, בעקבות תלונה חמורה שהגישה נגדו אשתו (וממנה הוא פרוד כיום), ספיר בורגיל, לאחר חופשה סוערת ומלאת מחלוקות של השניים ברודוס. התלונה הובילה בזמנו לעיכובו של אקלום לחקירה, לצו הרחקה ואף לפינויו מהדירה המשותפת בבאר שבע - אירועים שהעסיקו רבות את התקשורת והעיבו על שמו הטוב. אקלום הכחיש לאורך כל הדרך את החשדות נגדו, וכעת, בחלוף כשנה, האמת שלו קיבלה תוקף רשמי.

בפוסט חשוף וכואב, סיפר אקלום על הלילות ללא שינה, על האנשים שמיהרו לחרוץ את דינו עוד לפני שהתבררו העובדות, והודה למי שנשאר לצידו ברגעים הקשים ביותר. "אחרי שנה לא פשוטה של התמודדות כאב חוסר ודאות ופגיעה בשמי הטוב קיבלתי היום את הבשורה שהתיק נגדי נסגר" סיפר בחשבון האינסטגרם שלו. "במשך השנה הזאת עברתי תקופה שלא הייתי מאחל לאף אדם. היו רגעים קשים היו לילות בלי שינה והיו אנשים שכבר חרצו דין בלי להכיר את העובדות. היום האמת קיבלה ביטוי רשמי. אני מודה לכל מי שעמד לצידי האמין בי תמך בי ולא ויתר עליי גם ברגעים הקשים ביותר. את החשבון שלי אני משאיר לבורא עולם ולמערכת המשפט. אני מאמין שכל אדם נותן בסוף דין וחשבון על מעשיו. עכשיו הזמן שלי להמשיך קדימה להתחזק מחדש ולהתרכז בעתיד. תודה לכל מי שהיה איתי במסע הזה. פרק אחד מאחורי. בקרוב אני מתפלל שזה יסתיים לגמרי ויהיה מאחורי. תודה בורא עולם תודה".

ספיר בורגיל מצידה בחרה להגיב גם היא ברשתות החברתיות וכתבה: "קיבלתי היום שיחת טלפון שלא ציפיתי לה. האמת היא שכבר מזמן בחרתי לשים את הסיפור הזה בצד. להמשיך בחיים שלי, להתרכז בטוב ולנסות להשאיר מאחור תקופה שלא הייתה פשוטה עבורי. היום הודיעו לי שהתיק לא יגיע לבית משפט. הוא נסגר מחוסר ראיות, לא מחוסר אשמה! ואני מודה, ישבתי כמה דקות בשקט. לא כי זו הייתה התוצאה שחלמתי עליה, ולא כי פתאום הכל נמחק או כואב פחות. אלא כי בתוך מציאות שבה כל כך קל לשפוט, להטיל ספק, לכתוב תגובה ולהמשיך הלאה, קיבלתי לפחות את הידיעה שלא נאמר שלא היה כלום. בשנים האחרונות ראיתי מקרוב כמה קשה להיות אישה שבוחרת לדבר. כמה מהר אנשים הופכים לחוקרים, לשופטים ולמושבעים, בלי להכיר את העובדות ובלי לשאת באחריות למילים שלהם. אז לא, זה לא הסוף שדמיינתי. אבל זה כן רגע קטן שבו הרגשתי שהאמת שלי לא נמחקה. חוסר ראיות - לא אומר חוסר אשמה וזה הניצחון שלי וזה לא אומר שלא ערער על ההחלטה אבל זו הגושפנקה לאמת שלי. תודה שיש לי אותך".