"כל החיים חלמתי למצוא את מי שיגרום לי להרגיש אהבה אמיתית": טליה עובדיה בפוסט מרגש לשחף

זוכת "האח הגדול" טליה עובדיה חזרה מחופשה ארוכה ורומנטית עם בן זוגה שחף רז אותו הכירה בריאליטי וכתבה "אהבה אמיתית יכולה להגיע ממקומות לא צפויים. כשזה זה - זה זה"

שחף רז, טליה עובדיה
שחף רז, טליה עובדיה | צילום: אינסטגרם

האם סיפור האהבה בין זוכת העונה האחרונה טליה עובדיה והדייר שחף רז יסתיים מתחת לחופה? אם תשאלו אותנו - סיכוי גדול שכן! אחרי חופשה חלומית בתאילנד של כמעט חודש, במהלכה השניים סיפקו תמונות זוגיות שכבר כמעט היינו בטוחים שהשניים מתארסים הצמד היפה חזר לישראל, ועובדיה סיכמה את החופשה באהבה גדולה.

כתבות נוספות במדור סלבס:

שחף רז, טליה עובדיה
זוגיים. שחף רז, טליה עובדיה | צילום: אינסטגרם

"החופשה הכי טובה שהייתה לי בחיים" כתבה בחשבון האינסטגרם שלה לצד תמונה משותפת "לא בגלל הנופים ולא בגלל הניתוק, נטו בגלל הפרטנר הכי טוב שיכלתי לבקש לעצמי. כל החיים חלמתי למצוא את זה שיגרום לי להרגיש אהבה אמיתית וזה תמיד היה ליד, חשבתי שכניראה אני לא אדם שחווה רגש זוגי בעוצמה גבוהה. מכירות את זה שאתן כבר מרימות ידיים? המחשבה שרצה בראש שאולי אשאר לבד, שכניראה שמה שחלמתי עליו פשוט לא קיים ורוב הסיכויים שאצטרך להתפשר כי החיים זה לא דיסני. ואז בדרך הכי לא צפוייה שחף נכנס לי לחיים, טרף לי את כל הקלפים בלב ולימד אותי שהמשפט ״כשזה זה, זה זה״ הוא לא קלישאה".

עוד הוסיפה "הטבע שלנו הוא לשכוח כמה רצינו משהו ברגע שהשגנו אותו, אבל חייבת להודות שזה פסח עליי הפעם. תודה לחבר הכי טוב שלי שלימד אותי עד כמה אני יכולה לאהוב, שלנחת ולנחלה שלי אחרי שנים ארוכות ותלולות אני ברוך השם הגעתי, אני אוהבת אותך יותר משמילים יכולות לתאר. זה מסר לכל אלה שמרגישות כמו שאני הרגשתי, לא להרים ידיים. להמשיך להאמין שהוא יגיע ולפקוח עיניים כי אהבה אמיתית יכולה להגיע ממקומות לא צפויים".