דניאל גרינברג מגיבה על המשבר עם אייל גולן: "איזה זוג לא רב?"

אחרי הדיווחים השונים על פרידה, משברים וריבים פומביים, דניאל גרינברג מתייחסת לראשונה למצבה הזוגי וטוענת- "שמיים וארץ בין תיאורים בכתבות כאלה ואחרות למציאות"

אייל גולן, דניאל גרינברג
אייל גולן, דניאל גרינברג | צילום: אינסטגרם

יוצאת "האח הגדול" דניאל גרינברג מוצאת את עצמה לא מעט בכותרות בשבועות האחרונים, ולא בהכרח בהקשרים חיוביים. תחילה, אירוע היום הולדת שלה שעסק ב"העצמה נשית" קיבל הרבה ביקורת, לאחר מכוון דווח על פרידה נוספת בינה לבין אייל גולן לצד דיווחים על מריבות קולניות בפני רבים, וכמובן שלא נשכח את סאגת נבחרי מדליקי המשואות, אז טענה גרינברג כי "ביקום מקביל אייל גולן מדליק משואה" בעקבות תרומתו הרבה ויצרת "ההמנון החדש של המדינה".

כעת, לראשונה מזה תקופה ארוכה מחליטה להגיב יוצרת התוכן לכל העיסוק סביבה וסביב הזוגיות שלה וטוענת שאין קשר בין מה שמדווח בתקשורת למה שקורה במציאות. לאחר שאחת העוקבות שלה שאלו אותה אם זה לא קשה שכל הזמן מתעסקים במערכת היחסים שלה, היא ענתה "מתמודדת, יש ברירה? איזה זוג לא רב? לא מתווכח? לא עובר משברים?", היא מודה ומוסיפה, "שמיים וארץ בין תיאורים בכתבות כאלה ואחרות למציאות ושם תמיד יש נשמות טובות של לתבל במלח פלפל וקצת פפריקה..זה יוצא נדיר" לסיכום כתבה "שמה על זה פס. ממשיכה לחיות את חיי ולדאוג לתא שלי".

טקס החתונה של אייל גולן ודניאל גרינברג
טקס החתונה של אייל גולן ודניאל גרינברג | צילום: ענת מוסברג

 

עוד סיפרה גרינברג כי היא תקופה מורכבת, עם התמודדויות שונות שאת חלקן היא משתפת וחלקן משאירה לעצמה. "כל הרעש התשורתי הזה וכל ההתעסקות סביבי לאחרונה לא הוסיפה וקצת גרמה לי בפן האיפי להתרחק מהפלטפורמה. הרגיש לי שפלשו לקהילה הפרטנית שלנו. אנשים שמחפשים את הרע שבטוב ולא להפך".