התפוח לא נפל רחוק מהעץ: ילדי המפורסמים שהלכו בעקבות הוריהם

ביצת הבידור בישראל אמנם קטנה, אבל נראה שהיא גם מייצרת את דור ההמשך. לא מעט מהילדים של הכוכבים המפורסמים נדבקו בחיידק הבמה, ומסתמן שמפתחים קריירה בעקבות הוריהם

אביב ודילן גפן, מיכל ויולי ויצמן, גלית גוטמן והבנות שירה ואמה, אייל גולן וליאם ואלין
אביב ודילן גפן, מיכל ויולי ויצמן, גלית גוטמן והבנות שירה ואמה, אייל גולן וליאם ואלין | צילום: אילוסטרציה

הילדים של המפורסמים תמיד זכו לתשומת לב מיוחדת, אבל יש כאלה שבחרו לנצל את המורשת המשפחתית ולהיכנס בעצמם לעולם הבידור. בין אם זה בגלל הגנים הטובים או ההשראה שהם קיבלו מההורים המפורסמים שלהם, דור ההמשך של הכוכבים בישראל מציב את עצמו באור הזרקורים. מהבמות ועד מסכי הטלוויזיה, הם הולכים בדרכי ההורים ומבססים לעצמם קריירה מצליחה בתעשייה. אין ספק שהתפוח לא נפל רחוק מהעץ.

ליאם ואלין גולן

ליאם ואלין הם תוצר האהבה של הזמר אייל גולן ומלכת היופי לשעבר אילנית לוי. הייתם אולי נוטים לחשוב שעם כל הסיקורים והד התקשורתי בהם הם גדלו הם יתרחקו מאור הזרקורים אבל נראה שחיידק הבמה נכנס להם חזק לDNA ושניהם פנו לקריירה בתעשייה. השניים, פצחו בקריירה מוזיקלית והוציאו כבר כמה סינגלים משלהם. אין ספק שהדרך הרבה יותר קלה כשאבא מעלה אותם להופעות ועוזר להם בחשיפה, אבל נראה שהם כבר החלו לסלול את הדרך העצמאית שלהם בבטחה. בנוסף, אלין מככבת בימים אלו גם בסדרה חדשה ומצליחה בהוט בשם "יונייטד היי", שם היא מגלמת את התפקיד הראשי.

View this post on Instagram

A post shared by Liam Golan (@liam__golan)

סאן מזרחי

View this post on Instagram

A post shared by Sun Mizrahi (@sunmizrahii)

אם אתם לא מכירים את השם סאן מזרחי אתם מפספסים, כי למרות שאולי בישראל השם שלה לא בין הבולטים אבל בגלובוס היא שם דבר של ממש. בתם של הכדורגלן אלון מזרחי ואשתו הדוגמנית ורד מזרחי כובשת את העולם האופנה. סאן בת ה-22 לגמרי קיבלה את הגנים המשובחים והרעבי הצלחה של ההורים שלה, כך שכבר בגילה הצעיר היא נמנית בין רשימת 50 הדוגמניות המצליחות בעולם על ידי אתר מודלס.קום, יחד עם לילה מוס, קנדל ג'נר וג'יג'י חדיד. היא מדגמנת על מסלולי האופנה למעצבים הגדולים בעולם כמו גם על שערי מגזנים נחשקים.

אמה אלפי

גורי אלפי ובתו אמה
גורי אלפי ובתו אמה | צילום: אינסטגרם

אמה היא בתו הבכורה של השחקן והקומיקאי גורי אלפי ואשתו הילה, אפשר לומר שאת הפריצה שלה היא חייבת להוריה, שלקחו אותה ואת אחיותיה לרילוקיישן בארצות הברית, במהלכו צילמה יחד עם אביה ,וולוג" באינסטגרם על החיים שלהם שם. כבר אז חיידק הבמה ניכר אצלה ומאז שחזרו לארץ היא לוהקה לכל מיני תפקיד וכבר ממזמן שם דבר בתעשייה, ובחלק מהמקרים היא לא "הבת של" אלא גורי אלפי מוצג כ"אבא של". בין תפקידיה הבולטים גילי לוי ב"מדרסה" שביים אביה כמו גם "יניב" ששודר כאן ברשת 13.

יולי ויצמן

מיכל הקטנה ובתה יולי

יולי היא בתם הבכורה של מיכל הקטנה ואיש העסקים ניר ויצמן. מאז שהייתה קטנה היא תפסה את תשומת לב העוקבים ובאמת בשנים האחרונות הפכה לאושיית רשת בעצמה עם עשרות אלפי עוקבים בטיקטוק ובאינסטגרם. עם ידע מרשים של שליטה בשפות כמו גם טוטוריאלז של איפור, פרצה לאחרונה ויצמן גם כזמרת, כשאת הופעת הבכורה שלה ערכה ממש לפני כמה חודשים בערב יום העצמאות כשעלתה לראשונה לבמה. אמה מיכל הספיקה כבר לספר כי בתה כתבה לא מעט שירים וזוהי רק ההתחלה.

אמה ושירה גוטמן - קורן

אמה ושירה גוטמן, בנותם של הדוגמנית והמגישה גלית גוטמן והצלם זיו קורן נולדו לעולם הזרקורים, עם אמא בפרונט המצלמה ואביה שמאחוריו. הדרך שלהן לעולם הבידור, כל אחת בתחומה הייתה כבר סלולה. שירה הבכורה בת 24, היא כיום בעלת מותג תכשיטים מצליח, שקיבלה חוש סטייל מדוייק מהוריה לצד כישרון ונתונים מרשימים. עם כל החבילה היא מצליחה לקדם את העסק שלה ולנחול הצלחה. הקטנה, אמה בת 19 כבר, עמוק בצבא אבל עם רזומה מרשים כמפיקה בעולם האופנה, התנסתה בדוגמנות וגם בקריירת משחק – וכל זה עוד לפני הגיוס.

דילן גפן

דילן ואביב גפן, באקס פקטור לאירוויזיון
אביב ודילן גפן | צילום: רשת 13

דילן הוא בנם הבכור של אביב גפן וגרושתו שני פרידן. הוא לאחרונה חגג 17 ולמרות שהוא סיפר פעם בראיון שהוא ממש לא מעוניין להישאר בתעשיית הבידור או חלילה לקחת סוכן, נראה שגם מבלי לרצות יותר מדי הוא בדרך הנכונה. הנער הצעיר, הפך לשם מוכר לאחר שהפודקאסט המשותף שלו ושל סבתא שלו נורית הפך להצלחה גדולה. לא רק זה, גפן הצעיר כיכב לא פעם על הבמה של אביו כשהצטרך אליו בשירה ונגינה. גפן, חובב מוזיקה, כותב ומלחין אבל אם תשאלו אותו לא בטוח שזה מה שירצה לעשות בעתיד. אנחנו כאן כדי לומר שהחיידק לגמרי טבוע בו - והוא ממש בדרך הנכונה להצלחה.