״בשיא החושך נדלק אור״: הבשורה המשמחת של מעיין אדם לצד האובדן הגדול

לצד האבל הגדול על אחותה מפל, אשת התקשורת מעיין אדם בישרה כי היא מצפה לילד נוסף, שמונה חודשים בלבד לאחר הולדת בתה הבכורה תבור

מעיין אדם
מעיין אדם | צילום: אור גפן

קצת אור בתוך החשכה הגדולה בחייה של אשת התקשורת והשורדת לשעבר מעיין אדם, שאיבדה במתקפת הטרור הרצחנית ב-7.10 את אחותה הקטנה מפל אדם ז״ל במסיבה ברעים. מסתבר שהטלטלה הרגשית מורכבת אף יותר, שכן הבוקר בישרה אדם ברשתות החברתיות כי היא בהריון, ומצפה לבייבי נוסף מבן הזוג יובל צלנר.

את החדשות המאוד מרגשות על הרחבת המשפחה לא הספיקה אדם לבשר לאחותה טרם מותה מאחר וגילתה על ההיריון רק במהלך השבעה. בפוסט שהעלתה באינסטגרם חלקה מעיין עם העוקבים כי היא מצפה לבייבי נוסף עם תיעוד של בתה בת השמונה חודשים עם תמונות אולטרסאונד ותמונה מצמררת של חולצה עם הכיתוב ״דודה שרופה *2״ לצד הקבר של מפל אחותה.

בסטורי שהעלתה שיתפה "ב-7 באוקטובר התקשרתי לפרופסור יוגב שיעזור לי לחפש את מפל באיכילוב וגיליתי שליבי הבת שלו נרצחה באותה המסיבה ברעים" שיתפה והוסיפה "ימים ספורים לאחר מכן בתום השבעה הגעתי אליו למרפאה עם בדיקת הריון חיובית ושמענו דופק. יש רגעים שאין גם בסרטים" עוד כתבה "אין בי ספק שהיא השאירה לי את זה מתנת פרידה. אין שום הסבר אחר איך באותו השבוע זה בא והיא הלכה".

זהו הריונה השני של אדם, שהביאה לעולם את בתה הבכורה תבור רק לפני שמונה חודשים באפריל האחרון, וילד או ילדה שלישית לצלנר בן זוגה שחובק בת מנישואיו הקודמים. לא פעם דיברה השורדת לשעבר על הרצון העז להפוך לאמא ובמשך תקופה אף תיעדה הליך הקפאת ביציות שעברה. מקווים שהתוספת החדשה למשפחה תביא קצת נחת ושלווה. שיהיה בשעה טובה.